Naredne godine počinje gradnja Prve transverzale, saobraćajnice koja treba spojiti centar grada s Vogošćom, odnosno Koridorom 5C. Ovo je unazad tri godine omiljena rečenica prvog čovjeka KS Elmedina Konakovića, ali i njegovih saradnika, odnosno direktno nadležnih, ministra saobraćaja Muje Fiše i direktora Direkcije za puteve Nermina Drnde.
Izbor izvođača
Međutim, od tih silnih i velikih obećanja na djelu imamo jedno veliko ništa iako je taj projekt jedan od prioriteta aktuelne Vlade KS. O kakvom neuspjehu se radi, najbolje pokazuje činjenica da lani nisu bili u stanju započeti ni radove na poddionici Bare - tunel Kobilja glava, dugoj 1.140 metara, za koju je osiguran novac i riješeni imovinskopravni odnosi!
Istu priču ukrug, otkako je sjeo u fotelju direktora Direkcije, ponavlja i Drnda, koji se za sada još ne može pohvaliti nekim većim projektima. On obećava da će se iduće sedmice znati izvođač radova za početak gradnje Prve transverzale.
- Dobili smo dvije ponude, a iduće sedmice komisija će dati prijedlog odluke o izboru najpovoljnijeg izvođača. Radi se o poddionici Bare - ulazni portal tunel Kobilja glava, dužine 1.140 metara, vrijednoj 12 miliona maraka. Nakon što napravimo prijedlog odluke, ide žalbeni rok od 15 dana, tek nakon toga možemo očekivati početak radova - kazao je Drnda.
On je istakao da na ovoj dionici ne očekuju velike probleme i da bi u toku ove godine i ''Ceste Federacije BiH'' trebale početi s izmještanjem Alipašine ulice i kružnog toka na Šipu jer se ukrštaju s trasom Prve transverzale.
Gradnja tunela
- U toku su i pregovori s EBRD-om za finansiranje gradnje tunela Kobilja glava, izlaznog portala tunela i spojne saobraćajnice na magistralnu cestu u Hotonju. Radi se o 30 miliona eura, tunel je dug 800 metara, a spojna saobraćajnica 900 metara - rekao je Drnda.
Najava radova bilo i iz Zavoda za planiranje
I iz Zavoda za planiranje KS, na čijem je čelu Hamdija Efendić, još su u oktobru 2016. godine najavljivali početak izgradnje Prve transverzale. Sastanku u Zavodu tada su prisustvovali premijer Konaković, ministar Fišo...
- Za Vladu je Prva transverzala najvažniji kapitalni projekt, čija realizacija kreće naredne godine. Zagušenje koje imamo u Vogošći je trenutno najveći problem u odvijanju saobraćaja u KS - govorio je, između ostalog, Konaković još 2016. godine.
Riječ građana
Murat Mehanić: