VOZILI SMO

Mazda CX-3: Šarmantna, okretna, osvaja na prvi pogled

Sa 43.700 KM, koliko košta testni model s Revolution opremom, dobit ćete sjajan, atraktivan, agilan i veoma pouzdan automobil, s brdom dodatne opreme

Mazda CX-3: Soul Red Crystal joj savršeno pristaje

Piše: Dž. BUREK

4.12.2018

Čim je ugledate, aktivirat ćete hormon sreće. Osjećat ćete se lijepo svaki put kad joj se približite. Zavest će vas na prvi pogled svojom atraktivnošću. A osvojiti već nakon nekoliko zajedničkih kilometara. Upoznajte Mazdu CX-3.

Mi smo na testu imali Mazdu CX-3 IPM 2018 G121 Revolution, zavodljive Soul Red Crystal (crvena kristal) boje, koja je učinila da to bude ljubav na prvi pogled. Zapravo, da budemo do kraja iskreni, na prvi pogled je to bilo s Mazdom CX-3 prije došminkavanja ove nove verzije iz 2018. godine. Dakle, ovo je samo nastavak jedne veoma lijepe priče.

Sjajan displej

Mazda CX-3 vozi se na identičnoj platformi kao manji model Mazda 2. Povećane su joj dimenzije u odnosu na Mazdu 2, ali je za 28 cm kraća od Mazde 3 te je najmanji član Mazdine CX porodice. Izgledom podsjeća na veću - Mazdu CX-5, iako je ispod tog modela.  

Manje prostora osjeti se na zadnjoj klupi, koja će ipak biti vrlo udobna za djecu i nešto niže odrasle osobe.

Zato je prednja klupa veoma izdašna, s vrlo udobnim sjedištima i divnim pogledom na kokpit. Na instrument-tabli dominira obrtomjer, koji morate primijetiti, a brzinomjer je digitalni i nalazi se u vidnom polju vozača, tako da su i tu dizajneri mislili na viši nivo sigurnosti.

Centralni, Head Up displej, koji je sklopiv, pokazuje obilje informacija i dozvoljava upravljanje audiosistemom, a istovremeno prikazuje, i to u sjajnoj rezoluciji, snimak iza vozila čim mjenjač prebacite u rikverc. Sve u svemu, kokpit dobiva odličnu ocjenu i za materijale i za ergonomiju.

Mazdu CX-3 IPM 2018 G121, koju smo imali na testu, pokreće benzinski motor zapremine 2 litra, sa 121 konjskom snagom i 207 Nm obrtnog momenta te visokim kompresionim odnosom (14:1), što je dio SKYACTIV tehnologije.  

Snaga se preko 6-stepenog manuelnog mjenjača prenosi na prednje točkove. Veliki motor u relativno manjem automobilu donosi prednost. Manje je opterećen i troši manje goriva. Također, stepen iskorištavanja goriva je veći i do 20%, a tu je i varijabilno upravljanje ventila. 

Ubrzanje do 100 km/h traje ravno 9 sekundi, dok je maksimalna brzina 192 km/h. Iako briljira na ravnim cestama, osjećaj koji ćete imati vozeći u zavojima i sa svim spoznajama o japanskom proizvođaču prijatno će vas iznenaditi. Automobil se ponaša kao sportski, a ne mali crossover.

Čist dobitak

Mazda CX-3 dostupna je s paketima opreme: Emotion, Challenge, Takumi, Attraction, Revolution (testni model), Revolution Top i Takumi Plus. Dostupni su motori - benzinski 2.0 snage 121 KS (kao na testu) i 150 KS te turbodizelski 1.8 motor, sa 115 KS. Možete birati između 6-stepenog manuelnog mjenjača (pogon na prednje točkove), s dizelskim motorom dostupan i uz AWD pogon, ili 6-stepeni automatski mjenjač, uz pogon na sva četiri točka (AWD).  

Raspon cijena od 33.380 KM (oprema Emotion) pa do 57.780, koliko bi trebalo izdvojiti za model s turbodizelskim motorom, automatskim mjenjačem, AWD pogonom i paketom opreme Revolution Top.

Za 43.700 KM, koliko košta testni model s Revolution opremom, dobit ćete sjajan, atraktivan, agilan i veoma pouzdan automobil, s brdom dodatne opreme.   

Historijat 

Mazda CX-3 je gradski crossover koji proizvodi japanska fabrika automobila Mazda. Proizvodi se u Japanu, u gradu Hirošimi, od 2015. godine.

Prvi put je predstavljen u Los Anđelesu 18. novembra 2014., Evropi u Ženevi, na sajmu automobila, u martu 2015. godine. Redizajnirana Mazda CX-3 također je predstavljena u Los Anđelesu.  

Tehnički podaci

Dimenzije 

D/Š/V: 4.275 /1.765 /1.535 mm

Međuosovinski razmak: 2.570 mm

Masa: 1.259 kg

Prtljažnik: 350-1.260 l

MOTOR I MJENJAČ 

Motor: G121 (benzin; 1.998 ccm; 89kW/121KS; 207Nm/2.800obr./min;)

Mjenjač: M6 - manuelni (FWD – pogon na prednjim točkovima)

Euro standard : EURO6

Motor: G121 - benzin, 1.998 ccm

Snaga: 121 KS

Moment: 207Nm/2.800 obr./min

Mjenjač: M6 - manuelni (FWD – pogon na prednjim točkovima)

Performanse

Maks. Brzina: 192 km/h

Ubrzanje 0-100 km/h: 9,0 sec

Potrošnja (lit/100km): 5,4/6,2/7,5 (otvoreno/ kombinirano/gradska vožnja)

Oprema: Revolution

Boja karoserije: 46V – Soul Red Crystal (crvena kristal)

43.700 KM cijena testnog modela (s PDV-om)


Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.