GENTECH MARKETING

Amel Kilić: Povratak u domovinu s misijom da transformiše marketing u Bosni

Kako GenTech Marketing donosi globalne strategije i lokalni pristup bosanskim biznisima

Amel Kilić: Povratak u domovinu s misijom da transformiše marketing u Bosni.

Marketing

prije 2 sata 32 minute

Jedna od vodećih online marketinških agencija u svijetu, GenTech Marketing, poznata po generisanju visokih prihoda za svoje klijente putem plaćenih reklama na tražilicama i društvenim mrežama, širi svoje poslovanje na Balkanski region. S ponosom najavljujemo otvaranje ureda u Sarajevu početkom januara 2025. godine, što predstavlja prekretnicu u digitalnom marketingu u Bosni i Hercegovini.

Vizija povratka korijenima
Odluka o otvaranju ureda dolazi direktno od osnivača kompanije, Amela Kilića, koji je rođen u Prijedoru. Nakon što je uspješno proširio svoje poslovanje u tri zemlje - Tampa, Florida; Guatemala City, Gvatemala; i Kairo, Egipat - Amel se vraća u Bosnu s ciljem da ponudi ono što nijedna marketinška agencija u Bosni nije uspjela do sada: kombinaciju američke vizije, globalnih strategija i prilagođenog pristupa bosanskom tržištu.

Amel Kilić: Povratak u domovinu s misijom da transformiše marketing u Bosni.

Zašto fokus na bosanske biznise, lokalno i globalno?
Amel prepoznaje da uspjeh bosanskih biznisa može značajno doprinijeti razvoju cijele zemlje. "Što su naši biznisi uspješniji, to će imati više prilika da investiraju nazad u našu domovinu kada za to dođe vrijeme," naglašava Kilić.

GenTech Marketing neće služiti samo kompanijama unutar Bosne, već i bosanskim poduzetnicima koji posluju izvan granica zemlje. Po prvi put, bosanskohercegovački biznisi širom svijeta - bilo da su u Evropi, SAD-u ili Latinskoj Americi - mogu sarađivati s agencijom iz Bosne koja nudi globalne strategije. Kombinacija iskustva rada na različitim tržištima i dubokog razumijevanja lokalne kulture čini GenTech jedinstvenim partnerom za rast.

Prednosti globalnog iskustva i lokalnog pristupa
GenTech Marketing donosi klijentima najbolje iz oba svijeta: marketing kvaliteta iz SAD-a po povoljnijim cijenama, uz razumijevanje bosanske kupovne psihologije. Iako će njihove cijene biti više od trenutnih cijena agencija u Bosni, fokus je na povratu na investiciju (ROI).

"Svi znamo da nije važan iznos koji ulažete, već povrat koji dobijete. Ovo je bio prvi mentalitet koji smo morali promijeniti u manje razvijenim zemljama poput Gvatemale i Egipta, a isto planiramo učiniti i ovdje," objašnjava Kilić.

Amel Kilić: Povratak u domovinu s misijom da transformiše marketing u Bosni.

Ključne strategije: Fokus na mjerljive rezultate
GenTech Marketing se specijalizuje za plaćene reklame na platformama kao što su Google i društvene mreže poput Facebooka i Instagrama. Kombinacija preciznog ciljanja i inovativnih strategija omogućava njihovim klijentima ne samo da ostvare značajan ROI, već i da dominiraju na tržištu.

Prvi koraci za lidere tržišta
Amel vjeruje da će prvi klijenti koji odluče raditi s GenTech Marketingom imati priliku da postanu lideri u svojim industrijama. "U Gvatemali smo vidjeli da su prvi klijenti koji su napravili hrabar korak postali vodeći igrači. Isto očekujemo i u Bosni - oni koji prepoznaju priliku i krenu prvi uvijek završavaju na vrhu," kaže Kilić.

Misija: Promjena kroz poslovanje
Za Amela, povratak u Bosnu nije samo poslovna odluka, već i prilika da doprinese društvenom razvoju. "Najbolji način da unaprijedimo našu zemlju je kroz jačanje biznisa i stvaranje prilika za ljude. Ne želim čekati na političke promjene; vjerujem da se Bosna može unaprijediti kroz snažno poslovanje i visoko obrazovane ljude," ističe Kilić.

GenTech Marketing također želi educirati bosanskohercegovačku zajednicu o visoko cijenjenim vještinama u digitalnom marketingu, pružajući priliku ljudima u Bosni da nauče svjetske standarde i postanu dio globalne ekonomije.

Zašto GenTech Marketing?
GenTech Marketing je prepoznat po svojoj stručnosti i inovacijama. Kompanija je radila s klijentima širom svijeta i ostvarila nevjerovatne rezultate, koristeći strategije prilagođene specifičnostima svakog tržišta. Amel je također poznat kao vodeći mentor za druge marketinške agencije, što dodatno potvrđuje njegov kredibilitet.

Otvaranje nove ere marketinga
Otvaranjem ureda u Sarajevu, GenTech Marketing donosi revoluciju u digitalni marketing Bosne i Hercegovine. Njihova vrata su otvorena za lokalne kompanije koje žele rasti, kao i za bosanske poduzetnike širom svijeta koji traže partnera s globalnim iskustvom i lokalnim razumijevanjem.

Za više informacija posjetite: www.gentechmarketing.com

GenTech Marketing i Amel Kilić su spremni preoblikovati tržište marketinga u Bosni i Hercegovini. Ovo nije samo priča o širenju posla; ovo je vizija budućnosti u kojoj bosanski biznisi postaju globalni lideri.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.