Poprilično nevjerovatno zvuči podatak da je preduzeće "Energoinvest“, koje je u prošloj godini imalo prihode od blizu 183 miliona KM, imalo dobit od svega 426.000 KM.
Ovo preduzeće jedva da izlazi u pozitivno poslovanje, pa je godinu ranije dobit iznosila 312.000 KM, a 2022. godine 399.000 KM. Dakle, preduzeće je za tri godine imalo dobit od jedva nešto više od milion KM.
Finansijski plan
Ipak, prema dokumentaciji koja je u posjedu "Dnevnog avaza“, ovo preduzeće u finansijskom planu za 2025. godinu planira utrošiti više od milion KM za reklame i sponzorstva, tačnije 1.141.654 KM.
To znači da će se za samoreklamu direktora Mirza Ustamujića izdvojiti gotovo tri puta više nego što je bila ukupna dobit "Energoinvesta“ u prošloj godini, odnosno onoliko koliko je preduzeće profitiralo u posljednje tri godine.
Nova praksa
Također, važno je naglasiti da ovakva praksa nije bilo prisutna u prethodnim godinama, sve dok Ustamujić nije obnašao ovu poziciju. Tako su u 2024. godini za iste svrhe izdvojene 36.133 KM.
Ustamujić je sredinom 2024. godine došao u ovo preduzeće, kada je finansijski plan za tu godinu već bio usvojen. No, u ovoj godini je odlučio da uveća ovaj iznos za nevjerovatnih 1.105.521 KM.
Visok iznos
Postavlja se pitanje odakle toliko novca u te svrhe, ko je savjetovao Ustamujića da ovako postupi, jer teško da je riječ o struci.
Bit će interesantno vidjeti i na kojem tenderu i prema kojim kriterijima će biti podijeljen ovaj nenormalno visok iznos novca.
Interesantno je to da ovakva odluka dolazi u godini kada se očekuju manji prihodi nego su bili u prošloj.