Gosti Kladnja već duže vrijeme su zbunjeni jer ne znaju trebaju li plaćati parking u centru grada ili ne. Parking je uređen i obilježen i na njemu se nalazi saobraćajni znak s obavještenjem o cijeni i satnici parkiranja, no nigdje u blizini nije postavljen aparat.
Gube vrijeme
Mještani tvrde da nije potrebno plaćati parking, no gosti strahuju od kazni ili „lisica“ na točkovima pa gube puno vremena u potrazi za pravom informacijom.
Povodom toga, kontaktirali smo Javno preduzeće „Karaula“ koje je zaduženo za održavanje i naplatu parkinga u Kladnju. Iz ovog preduzeća kazali su nam da bi u narednih nekoliko mjeseci ovaj problem konačno trebao biti riješen.
Kako su nam pojasnili, zbog malog broja parking mjesta kojima raspolažu preduzeće nema ekonomsku računicu da angažira dodatne radnike, a troje trenutno zaposlenih, naglašavaju, nije u stanju fizički odgovoriti tom poslu.
Nema novca
- Trenutno raspolažemo sa 70 parking mjesta. Da bismo odgovorili ovom izazovu, potrebna su nam još četiri zaposlenika, a mi nemamo sredstava za takvo nešto. U toku su radovi na dvorani u Kladnju, koja bi u prizemlju trebala imati oko 40 parking mjesta, tako da bismo nakon okončanja radova mogli krenuti u cijelu priču. Sa 110 parking mjesta mogla bi se naći neka ekonomska računica – pojasnila je za „Avaz“ Dragana Čaušević, direktorica JP „Karaula“.
Fiksna cijena
Čaušević naglašava da će u narednom periodu raditi na iznalaženju fiksne cijene parkinga. Ističe da je već obavljen razgovor i s firmom koja je u nekoliko općina širom Tuzlanskog kantona postavila parking aparate.