Instagram i Facebook pooštrit će ograničenja koja se odnose na podatke o tinejdžerima.
Razlog toga je, kako firme ne bi mogle da ih koriste za usmjeravanje oglasa ka toj populaciji, saopćila je matična kompanija platforme, Meta.
Pol korisnika
Od februara, oglašivači više neće moći vidjeti pol mladih korisnika ili vrstu njihovih postova, kao način usmjeravanja oglasa na tu kategoriju, rekli su u kompaniji, piše The Guaridan.
Meta je potvrdila da će u martu biti uvedene nove kontrole koje će tinejdžerima omogućiti da uđu u podešavanja obje aplikacije i izaberu da manje vide određene vrste reklama.
Zahvaljujući pojačanim ograničenjima, samo starost i lokacija korisnika će se koristiti za prikazivanje reklama.
Mnogi aktivisti koji se bave sigurnošću na mreži kažu da platforme društvenih mreža moraju da učine više da kontrolišu vrste reklama koje se prikazuju mlađim korisnicima, rekavši da neprikladni oglasi mogu da izazovu isto toliko štete kao i uvrijedljivi sadržaji koje postavljaju drugi korisnici.
Dalje izmjene
- Kao dio našeg kontinuiranog rada na tome da naše aplikacije budu prikladne za uzrast tinejdžera, unosimo dalje izmjene u njihova iskustva sa oglasima. Shvatamo da tinejdžeri nisu nužno osposobljeni kao odrasli da donose odluke o tome kako se njihovi onlajn (online) podaci koriste za oglašavanje - objavila je Meta na svom blogu.
Meta je ranije uvela ograničenja koja sprječavaju oglašivače da ciljaju tinejdžere sa oglasima na osnovu njihovih interesovanja i aktivnosti.
Iz kompanije su poručili da su najnovija ažuriranja došla kao posljedica istraživanja o ovom pitanju i stručne analize, kao i globalne regulative.