TikTok je potvrdio Forbsu da neki od njihovih zaposlenih imaju mogućnost da "pojačaju" videosnimke kako bi "uveli poznate ličnosti i nove kreatore u TikTok zajednicu".
Izjava dolazi kao dio izvještaja o TikTok-ovom "Heating" dugmetu, za koje Forbes kaže da se može koristiti za postavljanje odabranih videosnimaka na "For You" stranice korisnika, pomažući da se poveća broj pregleda tako što se zaobilazi algoritam koji navodno pokreće TikTok.
Džejmi Favaca, portparol TikToka, rekao je za Forbs da "pojačavanje" određenih videosnimaka nije jedini razlog za "Heating".
- TikTok će također promovisati neke videosnimke kako bi pomogao u diversifikaciji sadržaja, odnosno da budu prikazani svi trendovi - rekao je on
Favaca takođe sugeriše da TikTok to ne radi tako često. Međutim, prema internom dokumentu do kojeg je došao Forbs, "zagrijani" videosnimci navodno čine "oko 1-2 procenta ukupnih dnevnih pregleda".
"Zagrijani" videosnimci nisu označeni da ih je TikTok "pojačao" kao što je slučaj sa reklamama ili plaćenim objavama, navodi se u izveštaju.
Umjesto toga, pojavljuju se kao i svi drugi videosnimci koje bi algoritam izabrao za vas.
Godinama kruže vijesti da je TikTok koristio obećanja o promovisanom sadržaju da ubijedi političare i kompanije da koriste njihovu platformu, a kompanije, posebno u muzičkoj industriji, nisu krile da koriste platformu za promociju svojih brendova, piše The Verge.