Tekstualne poruke kao metodu dvostruke autentifikacije samo pretplatnici Twitter Blue usluge će moći koristiti, a planirano je da promjena na snagu stupi 20. marta.
Korisnici Twittera će imati još dva načina na besplatno autentificiraju svoj login, putem autentifikacijske aplikacije i sigurnosnog ključa.
Unos šifre
Dvostruka autentifikacija ili 2FA zahtijeva da korisnici unesu svoju šifru i potom kod ili sigurnosni ključ za pristup svojim profilima. To je jedna od primarnih metoda putem kojih korisnici osiguravaju svoj profil na Twitteru.
Iako je 2FA historijski popularan, vidjeli smo da se onaj koji je baziran na telefonskim brojevima zloupotrebljava. Od danas nećemo dozvoljavati profilima da koriste SMS metodu dvostruke autentifikacije ukoliko nisu Twitter Blue pretplatnici, saopćeno je iz Twittera.
Plava kvačica
Pretplata Twitter Blue košta 11 dolara za iOS i Android, a donosi plavu kvačicu na profile onih koji su je spremni plaćati mjesečno. Od 2021. godine je samo 2,6 posto korisnika Twittera imalo omogućenu 2FA metodu, od čega ih je 74,4 posto koristilo SMS autentifikaciju.
Korisnici Twittera sada imaju 30 dana da isključe SMS metodu i odaberu drugi način korištenja dvostruke autentifikacije.
Korištenje botova
Gašanje SMS 2FA metode neće automatski odvojiti telefonski broj korisnika od profila.
Prvi čovjek Twittera, Ilon Mask (Elon Musk), potvrdio je navode da su telekomunikacijske kompanije koristile botove da "pumpaju 2FA SMS" te da je Twitter gubio 60 miliona dolara godišnje na "SMS prevarama".