AUTO-MOTO

Svjetska premijera/ Predstavljen Audi A6 za 2019. godinu

CdM

28.2.2018

Audi je objavio fotografije u tehničke detalje nove generacije limuzine A6. Njemački proizvođač predstavio je novi A6 nekoliko dana uoči sajma automobila u Ženevi, na kojem će publika moći prvi put da vidi ovaj automobil uživo.

Ovom premijerom, Audi je zaokružio obnovu svojih najluksuznijih limuzina – najprije A8, zatim A7 i sada A6.

Očekivano, novi A6 se stilski nadovezuje na druga dva modela, veći A8 i sportskiji A7, uz određene posebnosti, prije svega nešto drugačije oblikovane farove i užu masku hladnjaka.

Zahvaljujući hromiranoj ukrasnoj lajsni koja spaja stop svjetla, Audi A6 otpozadi podsjeća na A8.

Kupci će moći da biraju između tri različite konfiguracije farova, od kojih je najskuplja HD Matrix LED opcija.

Dizajn unutrašnjosti je uglavnom prekopiran iz A7. U najskupljim verzijama, na raspolaganju su čak tri velika digitalna displeja.

Prvi, 12,3-inčni, služi kao instrument tabla, dok se druga dva (10,1 i 8,6 inčni) nalaze jedan ispod drugog na centralnoj konzoli. Veći pripada multimedijalnom sistemu, a manji opslužuje klima uređaj i još neke funkcije u automobilu.

Potpuno nova su i sjedišta, koja imaju opcije grijanja, hlađenja i masaže. Lista doplatnih opcija je dugačka i pored ostalog obuhvata veliki panoramski krovni prozor, Bang & Olufsen premijum audio sistem i sistem za poboljšanje kvaliteta vazduha u kabini, uključujući jonizator i osvježivač mirisa koji se ubacuje kroz ventilaciju.

U ponudi su i dva paketa ambijentalog osvetljenja.

Kupci u Evropi u početku će moći da biraju između dva motora. Benzinsku opciju zastupa turbo-punjeni 3.0 TFSI V6 sa 340 ks (250 kW) i 500 Nm. Motor je standardno povezan sa sedmostepenim S tronic automatskim mjenjačem i sistemom prijenosa na sva četiri točka.

Ovako opremljen A6 od 0 do 100 km/h ubrzava za 5,1 sekundi, prije nego što dostigne maksimalnih, elektronski ograničenih 250 km/h.

Ova "mild hybrid" tehnologija omogućava automobilu krstarenje sa ugašenim motorom sa unutrašnjim sagorijevanjem. To također uključuje proširenu start/stop funkciju i funkciju rekuperacije energije.

Kombinovani efekat je dodatno smanjenje potrošnje goriva motora – za oko 0,7 litara na 100 kilometara.

Audi je saopćio da je novi A6 "više sportski u vožnji od odlazećeg modela" i da ima unaprijeđeno ogibljenje i progresivan sistem upravljanja koji je "direktniji što je volan više zaokrenut".

Kao i ostale top limuzine Audija, i novi A6 je opremljen elektronskim sistemima asistencije koji omogućavaju poluautonomnu vožnju.

Tu je i sistem pomoći pri parkiranju, koji praktično sam uparkirava i isparkirava vozilo iz garaže.

Nakon predstavljanja na sajmu u Ženevi, novi Audi A6 će u junu stići u prodajne salone u Njemačkoj, a prodavat će se po cijeni od 58.050 eura, koliko košta osvnovi A6 50 TDI quattro sa pomenutim 3.0 V6 TDI motorom sa 286 "konja".

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.