Na svečanoj dodjeli UEFA-inih nagrada GROW koja se održala u Rigi, Hrvatski nogometni savez (HNS) je s projektom digitalne strategije “Porodica” osvojio prvu nagradu u kategoriji povezanosti i interakcije s navijačima, u konkurenciji 20 saveza prijavljenih u toj kategoriji, saopćeno je danas iz HNS-a.
- Ove nagrade su svojevrsni "oskari" za razvoj nogometa u Evropi. Svi ti sjajni projekti koji su ovdje predstavljeni pokazuju koliko je naš savez došao daleko u razvoju nogometa. Čestitam svima koji su prijavljeni, a posebno zasluženim pobjednicima na kreativnosti, strasti i uloženom trudu - izjavio je UEFA-in direktor za nacionalne saveze Zoran Laković.
Među čak 106 projekata iz rekordna 44 saveza, UEFA je odabrala po tri najbolja projekta u svakoj kategoriji, koji su potom pojedinačno predstavljeni u Rigi. Digitalnu strategiju HNS-a, prema kojoj je Savez pratio reprezentaciju uoči i tokom Svjetskog prvenstva u Rusiji, prezentirali su autori projekta Tomislav Pacak i Nika Bahtijarević, a projekt je video porukom u prezentaciji podržao i najbolji igrač svijeta, Luka Modrić.
Na temelju priloženog projekta te održane prezentacije, nezavisni žiri sastavljen od akademskih i poslovnih stručnjaka za marketing odabrao je HNS-ov projekt kao najbolji.