Mazda Motor Corporation objavila je da je osvježila svoju perjanicu Mazdu6. Osvježenje uključuje izdanje posebne verzije modela Mazda6 20th anniversary Edition kako bi obilježili 20. godišnjicu prve generacije modela Mazda6...
Ovo osvježenje uključuje usavršene performanse vožnje, dodatak funkcija za pomoć vozaču i praktičnih funkcija asortimanu modela, kao i dodavanje novog posebnog izdanja modela Mazda6 20th anniversary edition i poboljšanu verziju Homura. Također su osvježeni i paketi opreme.
Mazda6 simbolizira slogan Mazde „Zoom-Zoom". Još otkako je prva generacija modela Mazde6 (u Japanu poznatog kao Mazda Atenza) izbačena na tržište u maju 2002. u Japanu, ovaj automobil srednje veličine u potpunosti je otjelotvorio Mazdin užitak vožnje. Mazda6 je prošla kroz dva sveobuhvatna redizajna, ali konstantno otjelotvoravajući užitak vožnje u potrazi za univerzalnom i urođenom vrijednošću koju automobil može pružiti.