BRENDING KONFERENCIJA

Yordanova: Danas je lakše biti kreativan, ali je teže istaknuti se i izdvojiti

Izazovi kreativnosti u digitalnoj eri: Kako brendovi mogu ostati autentični i relevantni

Yordanova: Danas je lakše biti kreativan, ali je teže istaknuti se i izdvojiti.

Marketing

prije 2 sata 18 minuta

U Sarajevu je održana 12. Brending konferencija, koja se odvijala pod sloganom Brand New Humanity. U glavnom gradu Bosne i Hercegovine okupilo se više od 600 profesionalaca iz advertajzing industrije, uključujući najistaknutije agencije, oglašivače i medije.

Jedna od govornica bila je i Kremena Yordanova, vrlo iskusni marketinški strateg i frakcijski direktor marketinga (CMO) sa sjedištem u Amsterdamu, sa više od 17 godina iskustva u brendiranju i marketingu za kompanije sa liste Fortune 500 i organizacije usmjerene na svrhu.

Tokom svoje karijere, pokazala je izuzetnu sposobnost da dizajnira i implementira strategije koje podižu prisustvo brenda i usklađuju sa održivim i etičkim ciljevima. Poznata je po svom radu s kultnim brendovima kao što su Reebok i Adidas, gdje je doprinijela izgradnji uvjerljivih narativa o brendu i njegovanju dubokih veza s raznolikom publikom širom svijeta. 

Yordanova: Danas je lakše biti kreativan, ali je teže istaknuti se i izdvojiti.

Sa snažnim fokusom na osnaživanje poslovanja vođenih uticajem, Kremena je posvećena pomaganju kompanijama da se povećaju na načine koji naglašavaju svrhu i pozitivan uticaj. Njen pristup kombinuje uvide zasnovane na podacima sa kreativnim inovacijama, omogućavajući organizacijama da ostvare i finansijski rast i značajan društveni doprinos. Osim svog profesionalnog rada, Kremena trenutno piše svoju prvu knjigu, koja se detaljno bavi presjekom uspjeha u karijeri i svjesnog vođenja.

Njeno predavanje bilo je na temu izgradnje brendova u budućnosti te je govorila o tome kako se vratiti suštinama marketinga.

Imamo razne alate na raspolaganju, kreativnost cvjeta, međutim, cvjeta i pretjerana stimulacija i bombardirani smo s previše stvari te je ključno kako se vratiti suštinskim pitanjima, zašto ovo radimo i najbitnije, za koga to radimo. Postoji svojevrsna višeznačnost, u mnogo smislova jeste lakše biti kreativan, ali isto tako teže je istaknuti se svojom kreativnošću i izdvojiti se. Dakle, jeste lako, ali pitanje je kako se izdvojiti, kako se pokazati”, rekla je Yordanova.

Pored izlaganja o kreativnoj industriji, osvrnula se i na ekonomiju kreativnosti.

Svaki četvrti čovjek na svijetu danas kreira neki sadržaj i u tom konstantnom sadržaju zaboravljamo ponovo za koga je taj sadržaj. Zaboravljamo činjenicu da servisiramo algoritam umjesto našu stvarnu, ciljnu publiku”, dodala je Yordanova.

Konferencija je završena optimističnim pogledom na budućnost kreativne industrije, u kojoj brendovi igraju ključnu ulogu u promociji humanih vrijednosti i društvenih promjena.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.