Predstavnici koalicije u sarajevskoj vladi, takozvane šestorke, sutra će održati sjednicu. Kako saznaje „Avaz“, samo je jedna tačka dnevnog reda – Prva transverzala.
ODGOVOR NA PITANJE MARIĆA
SAZNAJEMO
Rekao sam im da odugovlačenjem i blokadama najznačajnijih kapitalnih projekata troše vrijeme šestorci, kazao Marić
Trasa Prve transverzala: Građani godinama muku muče s gužvama. Avaz
Predstavnici koalicije u sarajevskoj vladi, takozvane šestorke, sutra će održati sjednicu. Kako saznaje „Avaz“, samo je jedna tačka dnevnog reda – Prva transverzala.
Na tom sastanku trebalo bi, konačno, biti otkriveno ili razjašnjeno ko blokira gradnju ključne saobraćajnice u glavnom gradu, koja centar s četiri trake treba povezati s Vogošćom i autoputem 5C. Njenom gradnjom, osim rješavanja svakodnevnih saobraćajnih gužvi, otvorit će se mogućnosti i za snažniji privredni razvoj Sarajeva.
Skoro nijedna vlada u poslijeratnom periodu nije uspjela pokrenuti procese ni centimetra dalje od idje. Građani tako duže od 40 godina čekaju ovu cestu, koju su među prioritete stavili i u šestorci, odnosno Vladi s premijerom Edinom Fortom na čelu. Iako je prioritet, već osam mjeseci skoro ništa se ne radi.
Šteta: Stalno obilazi tuđe gradilište. Arhiv
Pojedinci, poput ministra saobraćaja Adnana Štete, pokušavaju stvari predstaviti drugačije. Tako se ministar, dok se trudi da pokaže kako se ustvari gradi, redovno slika na gradilištu poddionice Prve transverzale na Šipu duge 1.140 metara. Rijetki, pak, znaju da se Šteta slika na tuđem gradilištu, koje su mu ostavili prethodnici. A i novac je dala Federalna, a ne Kantonalna vlada.
U isto vrijeme, ministar ne odgovara na ključna pitanja, poput onih zašto je dao samo dva miliona maraka od potrebnih više od 50 za eksproprijaciju zemljišta, zašto nema operativnih sastanaka...
Šef zastupnika SBB-a u Skupštini KS Zvonko Marić potvrdio je za „Avaz“ da će u ponedjeljak biti održan ključni sastanak.
- SBB je obećao građanima da će nakon 40 godina biti sagrađena Prva transverzala. Grčevito insistiramo na tom projektu, jer smo svjesni da će Sarajevo prodisati kada se sagradi ta cesta, a građani će imati nemjerljive koristi. Mi na tome insistiramo i taj projekt je stavljen u vrh prioriteta šestorke i Vlade. Do sada se ništa nije uradilo, neki ga čak i opstruiraju. To više neće moći. U ponedjeljak ćemo otkriti sve one koji opstruiraju. Tražimo konkretne poteze, a ne izjave da nam je to prioritet. Rekao sam im da odugovlačenjem i blokadama najznačajnijih kapitalnih projekata troše vrijeme šestorci. Ili radimo ili ne radimo. Ne možemo govoriti da se radi, a građani vide da se ništa ne radi – rekao je Marić.
Marić: SBB insistira na tom projektu. Arhiv
PRIJE JE SAGRAĐEN Suecki kanal nego Prva transverzala. Priča o njenoj gradnji postaje narodno predanje, koje se prenosi s koljena na koljeno. Kako koja vlada dođe, tako i priča. Tome je došao kraj – rekao je Marić.
Nakon pisanja „Avaza“ o tome da je direktoru GRAS-a Avdi Vatriću iz Ministarstva saobraćaja, sa Štetom na čelu, rečeno da ne izmješta depo minibusa, koji se nalazi direktno na trasi Prve transverzale, čime se direktno opstruirala gradnja ove saobraćajnice, donesena je nova odluka.
Pod pritiskom javnosti, dakle, posljednjih dana odluka je izmijenjena. To nam je potvrdio i direktor Vatrić.
- Jučer (četvrtak, op. a.) od Vlade smo dobili obavijest da trebamo izmjestiti minibuski depo. Mi ćemo odmah početi izmještati. Imamo jedan problem, jer nam je hala u krugu firme u kojoj će se vozila održavati trenutno zauzeta, ali riješit ćemo i to – kazao je Vatrić.
UVAŽENA APELACIJA
SJAJNI "DIJAMANT"