Put Sarajevo - Tuzla skraćen je za tri kilometra i dionica koja je počela s gradnjom 2014. godine konačno je završena i puštena u saobraćaj. Reporter „Avaza“ prošao je ovim putem koji je sada kompletiran i koji će ubuduće uveliko olakšati saobraćanje naročito u zimskim uvjetima.
U dokumentima investitora kompanije „Ceste Federacije BiH“ piše da je ukupna dionica koštala 38.976.516 maraka.
Radovi su bili podijeljeni u tri faze. U prvoj fazi građeni su mostovi M11 dužine 140 metara i M12 145 metara. Druga faza, ujedno i najzahtjevnija, odnosila se na gradnju tunela Karaula, koji je dug 902 metra, a rađene su i trase ispred i iza tunela u dužini od 1.195 metara.
I treća, finalna faza, odnosila se na gradnju dijela trase od 1.506 metara te izgradnju mostova M13 – 280 metara i M14 -120 metara.
Ljubo Pravdić, direktor kompanije „Ceste FBiH“, kazao je jučer za naš list da je kompletiranjem posljednje faze dionica dobila na značaju i da će se saobraćaj ubuduće na ovom izuzetno opasnom prijevoju brže i jednostavnije odvijati te da su građani dobili 4,5 km moderne ceste.
- Izgradnjom ove dionice magistralna cesta skraćena je za oko tri kilometra. Nakon uklanjanja privremene rampe, koja je bila urađena u funkciji odvijanja prometa na prethodno izgrađenom dijelu dionice magistralne ceste Sarajevo - Tuzla, dionica Kladanj - Podpaklenik, pristupilo se asfaltiranju preostalog dijela oko 200 metara i spajanju cjelokupne trase u jednu cjelinu. Trasa ove dionice puštena je u saobraćaj 15. novembra, što je ujedno značilo i kraj radova – kazao je Pravdić
.