Mjesec nakon što je u sjedištu “Autocesta FBiH” potpisan ugovor o gradnji tunela Ivan, na Bradini je aktivirano najmasovnije gradilište na postojećoj trasi Koridora 5C. Reporter “Dnevnog avaza” posjetio je jučer ovo gradilište.
NOVI VAL PADAVINA
KORIDOR 5C
To je ugovor koji smo potpisali 28. oktobra za 1,7 kilometara tunela Ivan i gradilište je već aktivno, kaže Terzić
Mjesec nakon što je u sjedištu “Autocesta FBiH” potpisan ugovor o gradnji tunela Ivan, na Bradini je aktivirano najmasovnije gradilište na postojećoj trasi Koridora 5C. Reporter “Dnevnog avaza” posjetio je jučer ovo gradilište.
Na prvi pogled, primjetan je veliki napredak od posljednje posjete ovom gradilištu početkom mjeseca. Bageri, grederi, kopači, kamioni... Kopa se cijelo brdo, ravna tampon za pristupne ceste za budući tunel Ivan, čija će dužina biti 1,7 kilometara.
Kako je jučer za naš list kazao Adnan Terzić, direktor “Autocesta FBiH”, izvođač radova je “Euro-Asfalt”.
- To je ugovor koji smo potpisali 28. oktobra za 1,7 kilometara tunela Ivan i gradilište je već aktivno. Očekujemo da ćemo u ovom zimskom periodu uspjeti osigurati pristupne puteve i napraviti podlogu da se na proljeće počne bušenje tunela – kaže Terzić.
Rok za gradnju je 30 mjeseci. Vrijednost tunela je 57 miliona eura, a Terzić nam je otkrio i da se u ponedjeljak otvaraju finansijske ponude za dionicu od Tarčina do ulaza u budući tunel Ivan.
- Nakon dodjele, određujemo rok koji će osigurati da, kad tunel bude završen, poddionica bude završena da ih spajamo i zajedno puštamo u promet. Bit će to novih šest kilometara autoputa – dodaje Terzić.E. TRAKO
Cijela dionica od Tarčin do dijela iznad Bradine, gdje se autoput spaja sa magistralnom cestom, koštat će 123 miliona eura, za šta sredstva postoje, uglavnom od Evropske investicijske banke (EIB).
Značajniji objekti na navedenoj poddionici su most Raštelica u dužini od 518 metara i most Raštelica 2, dužine od 609 metara. Na poddionici je planirana i gradnja dva odmarališta u mjestu Raštelica.