AGENTI LIDL-A KRUŽE PO BIH

Koliko je profitabilno tržište u BiH

Pod lupom agenata vjerovatno je platežna moć ovdašnjeg stanovništva

LIDL: Bave se ispitivanjem. Agencije

A. Ka. / Nezavisne novine

5.11.2020

Agenti LIDL-a, poznatog trgovačkog lanca, počeli su istraživanje tržišta BiH, odnosno ispitivanje kupovne moći bh. građana, što dokazuje da je ovaj njemački gigant zainteresovan da posluje i u našim gradovima, pišu „Nezavisne novine“.  


U fazi istraživanja

- Oni su u fazi istraživanja tržišta, koliko je profitabilno tržište za njih u BiH s obzirom na to da u BiH ima mnogo stranih tržnih lanaca. Ono što smo mi dobili kao informaciju iz naših područnih kancelarija jeste da su oni u intenzivnom ispitivanju tržišta BiH i da će, vjerovatno, nakon toga pristupiti registraciji, naravno ukoliko se odluče da se stacioniraju u BiH", rekla je za "Nezavisne" Milica Marković, direktorica Agencije za unapređenje stranih investicija u BiH (FIPA). 

Prema njenim riječima, pod lupom agenata LIDL-a vjerovatno je platežna moć ovdašnjeg stanovništva.

- Vjerovatno se njihovi stručnjaci i agenti sada intenzivno bave ispitivanjem kupovne moći građana BiH, uslova koji su potrebni kako bi se oni stacionirali i krenuli s poslom u BiH i onda će donijeti odluku da li će doći ili ne. S našeg gledišta, ovo je pozitivan znak, jer su se upustili u istraživanje trgovinskog tržišta i kupovinske moći naših građana, te vjerovatno imaju namjeru da se nešto ovdje i uradi - rekla je Markovićeva.

Kako dodaje, iz LIDL-a još nisu kontaktirali FIPA-u, s tim što ova agencija može da im pomogne u određenoj oblasti.

Atraktivne lokacije

- Što se nas tiče, mi možemo samo dati uputstvo i, naravno, obavijestiti ih o tome koje su lokacije atraktivne, tj. koje su na raspolaganju, u smislu lokacija koje se nude i koje bi, eventualno, mogle biti preuzete za takve vrste poslova, odnosno za izgradnju trgovinskog objekta, što njih i zanima - dodala je Markovićeva. 

Kako ističu iz FIPA-e, Banja Luka i Sarajevo bi sigurno bili prioritet LIDL-a za otvaranje objekta, jer su to gradovi s najvećom koncentracijom stanovništva i tu bi se mogao napraviti dobar posao za njih, a LIDL bi se kasnije, vjerovatno, proširio i na druge gradove.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.