USPJEŠNI

Rade za najpoznatije svjetske brendove

Od zanatske radionice do fabrike koja zapošljava 300 radnika

Proizvodni prostor od 6.500 kvadrata

L.Đuderija

4.3.2019

Kompanija „Napredak“ d.d. iz Tešnja potvrđuje da ništa nije nedostižno ako postoje rad, volja i disciplina. Svoj put prema uspjehu počeli su od zanatske radionice, koja je prerasla u fabriku koja zapošljava 300 ljudi. Svoje odjevne predmete izvoze na tržišta Njemačke, Austrije, Italije i Engleske.

Amir Šišić, direktor kompanije, za „Avaz“ je otkrio koliko distribuiraju predmeta mjesečno, s kojim brendovima sarađuju, te koji su planovi za naredni period. 

- „Napredak“ je osnovan 1956. godine, udruživanjem dvije zanatske radionice, a danas fabrika opstaje na sve zahtjevnijem tržištu modne industrije, prije svega zahvaljujući radnicima koji posjeduju neprocjenjivo znanje i iskustvo u izradi odjevnih predmeta – pojašnjava Šišić.

Proizvodni prostor u Tešnju je na 6.500 kvadrata s bogatim proizvodnim programom muške i ženske modne konfekcije, proizvode mantile, kapute, jakne, blejzere, kostime...


Najvažniji je kvalitet proizvoda

- Mjesečno proizvedemo 7.000 visokokvalitetnih odjevnih predmeta, pretežno kaputa i mantila, za koje s ponosom možemo reći da ih odijevaju i članovi kraljevske porodice. Brend za koji radimo, upravo zbog ove činjenice, i zovu „kraljevski“ – ističe Šišić.

Potvrda uspjeha i kvaliteta su kupci, s kojima je ostvarena dugogodišnja saradnja, kao i poznate modne kuće „Pierre Cardin“, „Carl Gross“, „Jupiter“, „S’ Oliver“, „Schneiders“, „Baldesarini“, „Burberry“.

- Za jedan njemački brend radimo već 40 godina i na to smo posebno ponosni. Najviše sarađujemo s Njemačkom i Engleskom. Ključni momenat je uspostavljanje prvog kontakta s ozbiljnim stranim kupcem. Vremenom dobivate upite i od drugih potencijalnih kupaca koji iskazuju interes da s vama uspostave saradnju – tvrdi Šišić.

U narednom periodu planiraju nastaviti s automatizacijom proizvodnih procesa, unapređenjem kvaliteta rada, kontinuiteta zapošljavanja i obuke mladih, kao i razvoju vlastite domaće kolekcije.

Direktor ove, već svjetski poznate fabrike ističe da je dobra osnova za uspjeh odgovoran pristup kupcu, koji će u vama vidjeti proizvođača koji može odgovoriti najvećim izazovima.


Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.