Bosanac Haris Trnjanin iz holandskog grada Enschede novo je lice u reklamnoj kampanji Coca-Cole. Dvadeset četverogodišnji reper bosanskih korijena dobio je priliku da licem i glasom bude dio nove promotivne Coca-Cola kampanje pod nazivm “Choose Happines”.
“Darre van Dijk, vlasnik jednog reklamnog biroa, a koji mi je uzgred prijatelj, rekao mi je da moj glas može dobro poslužiti u nekim kampanjama, ali mi tada nije rekao kojim”, pojasnio je mladić rodom iz Trnopolja kod Prijedora. Ubrzo se, na njegovo zadovoljstvo, obistinila priča.,
Priznaje da mu se život bitno promijenio od kada je postao zaštitno lice multinacionalne svjetske kompanije iako je i dalje aktivan u radu s mladim u gradu Almelo. Često je u avionu, nastupa u velikim evropskim gradovima i sjedi za stolom s čelnicima moćne kompanije.
“Baš uživam. Toliko sam,recimo, važnih ljudi susreo u posljednje vrijeme”, prezadovoljno govori Haris koji ne smije otkriti finansijske efekte poslovnog odnosa s velikom kompanijom.
Haris je i dalje posvećen karijeri repera a reklama za Coca-Colu već se prikazuje u kinima a od jučer i na holandskim tv stanicama.