Italijanska modna kuća "United Colors of Benetton" kritikovana je zbog svoje nove, kontroverzne reklamne kampanje koja uključuje fotografije migranata koji su spašeni na Mediteranu, a koje Italija nije htjela primiti.
Reklama uključuje dvije različite fotografije koje prikazuju migrante u prslucima za spašavanje koje prate volonteri koji su ih spasili na moru. Reklama je objavljena na internetu i u talijanskim novinama "La Repubblica". Druga fotografija u međuvremenu je uklonjena s Benettonove Twitter stranice.
Iza kampanje stoji kontroverzni fotograf koji reklamama želi progovoriti o ljudskim pravima
Ovu reklamnu kampanju Benettona osmislio je kontroverzni italijanski fotograf Oliviero Toskani (Toscani), koji je 2000. morao napustiti firmu kada je njegova kampanja s fotografijama američkih osuđenika na smrt izazvala skandal.
Toskani je i ranije podizao prašinu provokativnim i društveno angažiranim reklamnim kampanjama o temama poput religije, ljudskih prava i rasizma. One su uključivale fotografije svećenika i časne sestre koji se ljube, homoseksualnih žrtava AIDS-a i tri secirana ljudska srca s riječima "crno", "bijelo" i "žuto" ispod njih.
Toskani je fotografije migranata koje je izabrao opisao kao "dramatične", a Salvinijevu osudu kao potvrdu "da sam u pravu".