OBJAVIO ČAVUŠOLU

Turska i zvanično zatražila od UN-a promjenu imena

Zajedno sa našom Direkcijom za komunikacije uradili smo dobar posao, pripremili smo dobar teren za to, istakao je turski ministar vanjskih poslova

Čavušolu potpisao i poslao pismo generalnom sekretaru UN-a. Anadolija

E. Ć. / Anadolija

31.5.2022

Ministar vanjskih poslova Republike Turske Mevlut Čavušolu (Cavusoglu) izjavio je danas da njegova država službeno zahtijeva od Ujedinjenih naroda i drugih međunarodnih organizacija promjenu imena u "Tursku", javlja Anadolu Agency (AA).

Čavušolu je bio gost uredničkog deska AA u Ankari, turskoj prijestolnici, gdje je odgovarao na pitanja novinara i urednika o aktuelnim dešavanjima u Turskoj i u svijetu.

Komentarisao je i aktivnosti koje se provode na međunarodnoj sceni s ciljem upotrebe riječi "Turkiye" umjesto dosadašnje "Turkey" (eng.).

- Zajedno sa našom Direkcijom za komunikacije uradili smo dobar posao, pripremili smo dobar teren za to. Postigli smo da se u Ujedinjenim narodima i u drugim međunarodnim organizacijama i državama naziv promijeni u "Turkiye" -  kazao je turski ministar vanjskih poslova.


Turska jača vlastito ja

Čavušolu je istakao da je samo kampanju aviokompanije Turkish Airlinesa "Hello Turkiye" ("Zdravo Turkiye") vidjelo više od 30 miliona ljudi. 

Dodao je također da će pismom upućenom UN-u i drugim međunarodnim organizacijama sada pokazati kako da pišu naziv "Turkiye" i na drugim jezicima.

On je danas potpisao i pismo koje je poslao generalnom sekretaru UN-a u kojem je registrovan naziv "Turkiye" na stranim jezicima u okrilju UN-a.

Ured za komunikacije predsjednika Republike Turske januaru ove godine pokrenuo je kampanju pod nazivom “Hello Turkiye” kako bi što efikasnije razglasio nacionalnu i internacionalnu upotrebu imena zemlje kao "Turkiye" u međunarodnim medijima.

- Turska jača vlastito ja i identitet u jeziku i komunikaciji, kao i na svim poljima - pojasnio je šef Ureda za komunikacije Fahretin Altun.


Jačanje brenda "Turkiye"

Promotivni video, pripremljen u okviru napora za jačanje brenda "Turkiye", podijeljen je tada na društvenim mrežama Ureda za komunikacije.

- Kako bismo ojačali brend, formirat ćemo Ured za brend "Turkiye". Naravno, veoma je važno da svi segmenti našeg društva pokažu senzibilnost i podršku. Možemo dodatno ojačati brend "Turkiye" u cijelom svijetu djelujući na integriran način - poručio je Altun.

Kampanja je imala za cilj korištenje izraza "Turkiye", sprečavajući strance da koriste ime zemlje na različitim jezicima preko društvenih mreža.

Šef Ureda za komunikacije Altun je u svojoj ocjeni na tu temu podsjetio da je u decembru objavljeno cirkularno pismo sa potpisom predsjednika Redžepa Tajipa Erdoana (Recep Tayyip Erdogan) da se ime države u međunarodnim medijima koristi samo kao "Turkiye", a ova odluka je važan korak ka osiguravanju jedinstva diskursa i jačanja brenda Turkiye na međunarodnoj areni.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.