MOSTAR

U Zavodu zdravstvenog osiguranja HNK olakšali komunikaciju sa osiguranicima

Predstavljena nova unaprijeđena Knjiga standarda, internet i Facebook stranica ZZO, a u izradi je i mobilna aplikacija, koja će u rad biti puštena početkom naredne godine

S današnje pres-konferencije: Nove internet i Facebook stranice

M.Sm.

6.12.2018

U Zavodu zdravstvenog osiguranja (ZZO) Hercegovačko-neretvanskog kantona (HNK) napravili su novi iskorak u digitalnom smjeru te su kreirali novu internet-stranicu koja će osiguranicima pružiti bolju informiranost, ali i transparentnost u radu ove institucije.

Tako su danas predstavljene nova unaprijeđena Knjiga standarda, internet i Facebook stranica ZZO, a u izradi je i mobilna aplikacija, koja će u rad biti puštena početkom naredne godine.

Rade Bošnjak, direktor ZZO HNK, na pres-konferenciji je ukazao na važnost primjene savremenih tehnologija, ali i pravodobnog i cjelovitog informiranja osiguranika.

- Na ovaj način je osigurana mogućnost direktne komunikacije svih posjetilaca naše stranice direktno sa službama Zavoda, mogućnost elektronskog slanja popunjenog zahtjeva za izdavanje potvrde o statusu osiguranja s pripadajućom dokumentacijom i mogućnost da traženu potvrdu osiguranik zaprimi elektronski, uz informaciju u kojem je područnom uredu može preuzeti i u papirnatom obliku, te praćenje uplate doprinosa i trajanja osiguranja u realnom vremenu. No, to su samo neke od novih funkcionalnosti unaprijeđene internet-stranice koje govore u prilog kontinuiranog zalaganja Zavoda za poboljšanje komunikacije sa osiguranicima - kazao je Bošnjak.

Senadin Čatrnja, rukovoditelj Sektora informatičkih tehnologija, i Mijo Džalto, vanjski saradnik koji je radio na unapređenju internet-stranice, prikazali su način na koji funkcioniraju sve uvedene novine Zavoda.



Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.