Premijer Kantona Sarajevo Adem Zolj i ministrica zdravstva KS Zilha Ademaj održali su danas sastanak s direktorima tri najveće zdravstvene ustanove u Kantonu Sarajevo.
- Zdravstveni sistem u KS nije dovoljno efikasan, iako imamo sve što nam je potrebno. Reorganizacija je bila zaustavljena jer se uvijek na nešto čekalo. Mi ne moramo čekati zasjedanja Skupštine niti bilo kakve političke odluke. Samo se izmjene osnivačkih akata javnih ustanova ne mogu uraditi bez Skupštine Kantona Sarajevo, a sve drugo će biti urađeno u narednim sedmicama. Ima dovoljno i kadrova i novca da se zdravstvena usluga učini boljom i efikasnijom - rekao je premijer Zolj.
Na sastanku su doneseni konkretni zaključci i dogovoreni rokovi za njihovu realizaciju. Prije svega, zaključeno je da će od 1. septembra svi centralni domovi zdravlja raditi do 22 sata, a ostali do 20 sati, a da će domovi zdravlja Centar i Novo Sarajevo raditi neprekidno. Na taj način će se rasteretiti Zavod za hitnu medicinsku pomoć i Klinički centar, a građani će dobiti brzu i kvalitetniju uslugu.
Do 15. septembra Ministarstvo zdravstva KS će u saradnji sa najvećim zdravstvenim ustanovama pripremiti uputstvo o kretanju pacijenta kroz zdravstveni sistem, koje će biti obavezujuće za sve.
- U mogućnosti smo izvršiti i preraspodjelu osoblja iz jedne ustanove u drugu. Negdje ima više osoblja nego što je neophodno, a negdje nedostaje kadra. Taj posao ćemo uraditi zajedno s direktorima zdravstvenih ustanova - najavila je ministrica Ademaj.
U narednim sedmicama u JU Dom zdravlja bit će utvrđeno koji ljekari pacijente neosnovano upućuju na bolovanje.
- Ne znam zašto se ovoliko dugo čekalo na konkretne poteze. Sve je moglo biti urađeno ranije. Ovo što smo danas dogovorili mora biti završeno u naredna dva mjeseca jer korisnici zdravstvenih usluga ne smiju više čekati - naglasio je na kraju premijer Zolj.
Dogovoreno je i da do kraja septembra cjelokupan plan reorganizacije bude dostavljen na razmatranje i usvajanje Vladi Kantona Sarajevo, nakon čega će isti biti upućen u skupštinsku proceduru.