KANTON SARAJEVO

Rekonstrukcija tramvajske pruge radit će se svaki dan u trajanju od 24 sata

Do 11. oktobra potpuno obustavljen saobraćaj u ulici Zmaja od Bosne u zoni „S“ krivine

Radovi narednih 40 dana. Avaz

A. Č. / Avaz.ba

2.10.2020

Iz Ministarstva saobraćaja Kantona Sarajevo saopćili su da će se rekonstrukcija tramvajske pruge na dijelu od „S“ krivine do stajališta Marijin Dvor odvijati kontinuirano svaki dan u trajanju 24 sata, uz maksimalne napore izvođača da ugovoreni rok od 40 dana što je moguće više skrati.

Prvih sedam do 10 dana neophodno je potpuno obustaviti saobraćaj u ulici Zmaja od Bosne, preciznije na njenom dijelu koji presijeca tramvajska „S“ krivina.  

Nakon ove prve faze, pa do kraja radova bit će u funkciji dvije trake u ulici Zmaja od Bosne.

Također, planirano je da se tokom radova primjenjuju četiri režima saobraćaja. Iz Ministarstva navode okvirne datume i faze radova, a čije poštivanje će najviše zavisti od vremenskih uvjeta.  

Od 2 do 11. oktobra (7-10 dana - prva faza)

- Potpuno obustavljen saobraćaj u ulici Zmaja od Bosne u zoni „S“ krivine

Saobraćaj se preusmjerava u ulicu Franje Račkog, Vilsonovo šetalište, ulicu Kotromanića i izlazi na ulicu Hiseta na semaforiziranu raskrsnicu

Od 12 do 31. oktobra (oko 20 dana – druga faza)

- U upotrebi će biti dvije saobraćajne trake u ulici Zmaja od Bosne na dijelu od „S“ krivine do tramvajske stanice Marijin Dvor 

Od 1. do 4. novembra (3-4 dana - treća faza)

- U upotrebi dvije saobraćajne trake u ulici Zmaja od Bosne na raskrsnici sa ulicom Vrbanja

- Zatvorena raskrsnica na spoju ulica Zmaja od Bosne i Vrbanja

Saobraćaj se preusmjerava na ulicu Kotromanića.

Od 5. do 12. novembra (6-7 dana - četvrta faza)

- U upotrebi dvije saobraćajne trake u ulici Zmaja od Bosne na dijelu od raskrsnice sa ulicom Vrbanja do tramvajske stanice Marijin Dvor.

Prvog dana radova zabilježene velike gužve. Avaz

Iz ministarstva još jednom podsjećaju javnost da je ove radove bilo neophodno poduzeti, jer je tramvajska pruga na pomenutom dijelu posljednji put obnovljena prije 42 godine, daleke 1978.

Dug eksploatacioni period bez ulaganja u kapitalnu obnovu pruge, kao i primjena krutog sistema oslanjanja, rezultirali su trajnim deformacijama kolosječnih komponenti i nepopravljivim razaranjem kolosječne asfalt-betonske ispune, zbog čega je bila prijeko potrebna hitna sanacija ovog dijela tramvajske pruge - objašnjavaju iz Ministarstva. 


Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.