Radovi na rekonstrukciji tramvajske pruge u Sarajevu započeti su krajem avgusta 2021. godine, a rok za završetak radova je dvije godine, odnosno 730 dana. Ministar saobraćaja KS Adnan Šteta je od tada, u nekoliko navrata, najavljivao da će radovi na dionici Ilidža – Remiza biti završeni do 1. maja ove godine, što se nije desilo.
Upravo iz tog razloga i zbog neispunjenog obećanja zastupnici opozicije u Skupštini Kantona Sarajevo tražit će 12. maja od premijera KS Edina Forte da Šteta podnese ostavku, potvrdio je za “Avaz” Mirza Čelik (DF).
- Mi ćemo podnijeti zahtjev jer nismo zadovoljni kako se radi obnova pruge, ali i ostali projekti. Bilo je rečeno da će do 1. maja sve biti završeno. No, na terenu imamo drugu sliku. Želimo djela, a ne riječi. I na Skupštini KS ćemo isto inicirati Štetinu ostavku, pa ćemo vidjeti kako će glasati ostale kolege – rekao je Čelik.
Dinamikom rada nisu zadovoljni ni građani glavnog grada koji se već mjesecima snalaze na razne načine kako da se prebace do željene destinacije.
- Za mene kao građanina koji ne koristi toliko gradski prijevoz ovo teče veoma sporo, loše se radi. Žao mi je ljudi koji vozare na duže relacije. Radnici koji su na gradilištu se i trude, samo slušaju kako im se naredi – kaže Gojko Tamindžija.
Sličnog mišljenja je i sugrađanin Nusret Omerbašić koji ne krije svoje ogorčenje.
- Ovo je totalno nefer prema građanima, radovi ne da su spori nego prespori, etapni rad kao da nema svrhe, mrcvare se, ljudi su prije 50 godina znali izgraditi i prugu i zgrade kroz pola godine, ovo će trajati. Ministar je ko i svi ostali, samo obmanjuje građane– istakao je Omerbašić.
Prema riječima Šefika Mehinovića, u Titovo vrijeme sve je bilo bolje i brže se gradilo.
- Dobri su vremenski uvjeti pa se možda ubrza sami proces, na nekim stanicama situacija je kao i gotova, postavljaju šine, negdje još uvijek kopaju, nasipaju pijesak. Problema ima na okretnicama gdje su autobusi koji mijenjaju tramvaje, velike su gužve – naglasio je Mehinović.
Za Zulfu Jahovića izgradnja pruge je divna stvar na koju smo dugo čekali, ovaj grad treba da ima bolji prijevoz jer sve prije je bilo neuvjetno, a sada bi trebalo izgledati „evropski“.
- Vidjet ćemo to obećanje u kojem se navodi da će radovi biti završeni u roku, treba vjerovati, ljudi su pomalo skeptični s obzirom na to da ima jako malo radnika – kazao je Jahović.