Horor "The Nun" neki su već proglasili najstrašnijim filmom 2018. godine, a kako se bliži datum početka prikazivanja u kinima, tako su autori odlučili pojačati igru te su se bacili na promociju putem YouTube reklama prije videa.
I uspjeli su prestraviti ekipu na društvenim mrežama - i to dobrano. Mini reklama na YouTubeu traje pet sekundi, (kako je ne biste mogli preskočiti opcijom "skip ad" koja je tajmirana da se pojavi nakon pet sekundi) te je onima koji su je vidjeli priuštila horor kakav vjerovatno ni sam film nije.
Reklama počinje upozorenjem za gledaoce da smanje zvuk na svom računaru nakon čega se u djeliću sekunde pojavljuje scena iz filma popraćena jezivim kricima i lupanjem.(Upozoravamo, video bi vas mogao preplašiti!)
I to bi bilo uredu da se reklama pojavljivala samo onim gledaocima koji su zainteresirani za horore ili koji na YouTubeu gledaju snimke sličnog sadržaja, no čini se da se reklama pojavljivala prije nekih sasvim drugačijih sadržaja te praktički terorizirala nevine korisnike YouTubea.
- UPOZORENJE! Ako na YouTubeu vidite reklamu sa znakom da smanjite zvuk i ničim drugim, to je 'jump scare' za novi horor "The Nun". Preporučujem da odvratite pogled i smanjite zvuk, ako imate anksioznost ili se lako preplašite. Podijelite za spašavanje života - objavio je jedan "tviteraš", a njegovo upozorenje podijeljeno je više od 100 hiljada puta.