KONAČNO

Crni ili bijeli: Čovjek koji je stvorio eurokrem otkrio koji dio je bolji

Takovo "Eurocrem"

CDM

17.8.2018

Na ekonomsku propagandu eurokrema utrošeno je najmanje deset miliona dolara.

Za sve polemike je li bolji crni ili bijeli dio, za taj dio djetinjstva, vojske i života, koje je obilježio krem koji su mazali svi u bivšoj Jugoslaviji, zaslužan je jedan čovjek – Jovan Tomović.

Tomovića, koji danas ima 87 godina, u Gornjem Milanovcu, gdje već 60 godina živi u porodičnoj kući, svi znaju jer je od njegove odluke da kupi licencu za eurokrem od italijanske kompanije “Gandola” te 1970. godine korist imao cijeli ovaj grad, ali i okolina. A krem je bio od onih proizvoda koji su simbol Jugoslavije.

- Stotine miliona palačinki je namazano eurokremom - kaže Tomović.

Ali, kao što se raspala ta zemlja, tako više ni ovaj eurokrem nije kao onaj stari.

- Kad bi se u nekoj stručnoj laboratoriji analizirao proizvod, vidjelo bi se da nema veze sa onim eurokremom od prije 30 godina - tvrdi Tomović.

Na pitanje je li bolji “crni” ili “bijeli” dio eurokrema, Jovan Tomović je rekao: 

- Crni dio je sadržajniji i kvalitetniji od bijelog.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.