Na ekonomsku propagandu eurokrema utrošeno je najmanje deset miliona dolara.
Za sve polemike je li bolji crni ili bijeli dio, za taj dio djetinjstva, vojske i života, koje je obilježio krem koji su mazali svi u bivšoj Jugoslaviji, zaslužan je jedan čovjek – Jovan Tomović.
Tomovića, koji danas ima 87 godina, u Gornjem Milanovcu, gdje već 60 godina živi u porodičnoj kući, svi znaju jer je od njegove odluke da kupi licencu za eurokrem od italijanske kompanije “Gandola” te 1970. godine korist imao cijeli ovaj grad, ali i okolina. A krem je bio od onih proizvoda koji su simbol Jugoslavije.
- Stotine miliona palačinki je namazano eurokremom - kaže Tomović.
Ali, kao što se raspala ta zemlja, tako više ni ovaj eurokrem nije kao onaj stari.
- Kad bi se u nekoj stručnoj laboratoriji analizirao proizvod, vidjelo bi se da nema veze sa onim eurokremom od prije 30 godina - tvrdi Tomović.
Na pitanje je li bolji “crni” ili “bijeli” dio eurokrema, Jovan Tomović je rekao:
- Crni dio je sadržajniji i kvalitetniji od bijelog.