ČUDA BOSANSKA

Kako je uspio biznis Izudina i Đule: Džaba davali, niko nije htio, uz paprene cijene sve ide k'o halva

Bila pogrešna reklama, ljudi dolazili, pa se stidjeli

Izudin i Đula na improviziranom štandu prodaju svoje povrće. H. Čalić

Piše: H. Č. / Avaz.ba

23.10.2019

Reklama čuda čini, bez dobre reklame teško je u bilo čemu biti uspješan. To su na svojoj koži osjetili Izudin i Đula Kurtić iz Stjepan Polja, naselja uz put Tuzla - Doboj, kod Gračanice

Oni danas na improviziranom štandu pored puta prodaju svoje domaće povrće, bijeli luk, razne vrste bundeva, paprike, paradajz, grah... Sve kao i prije tri godine, osim boljeg pakovanja i drugačije reklame.

- Slabo ko išta hoće kupiti ako nije lijepo upakovano. Mi smo bijeli luk upakovali u takozvani šiši, grah u pet boce od dva kilograma, džem u staklene tegle. Prodaja ide bolje nego ikad. Dolaze nam naše stalne mušterije, niko neće proći ovim putem da ne svrati i ponešto ne kupi. Moja reklama je moj kvalitet, sve domaće. Prije dvije godine napišem ti je reklamu velikim slovima “Uzmi džaba” i niko ništa ne uze. Bila pogrešna reklama, ljudi dolazili, pa se stidjeli da uzmu moju robu džaba. Opekla me ta reklama, ne znam ko me na nju nagovori. Sada vidim, reklama je nauka koja ide uz kvalitet robe i onda se ne boj, nećeš propasti - rekao nam je u šali Izudin. 


Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.