Iz Twittera su najavili da su počeli s testiranjem novog tipa postova, nazvanog Fleets. Ovaj tip postova specifičan je jer je praktično nestajući post.
Očigledno je da nakon želje za novim izvršnim direktorom, Twitter želi praviti iskorak i ponuditi nešto novo svojim korisnicima. Trenutno se testira opcija nazvana Fleets. Za sada je dostupna samo u Brazilu.
Ova vrsta tvitova nestaje nakon 24 sata od trenutka objave. Ovakvu opciju prvo je uveo Snapchat u 2013. godini, a pratili su ih i ostali, Facebook, YouTube, LinkedIn i Instagram. Fleets se neće pojavljivati na Twitteru, već će ih korisnici moći vidjeti klikom na avatar korisnika.
Dioničari u Twitteru prije nekoliko dana su objavili da smatraju da CEO Twittera treba odlučiti hoće li raditi za Twitter ili za Square, i da, ako to ne odluči, treba napustiti Twitter. U Twitteru su izvještaji pokazali da su počeli prihodovati profitabilno tek nakon 2018. godine. Ostaje da se vidi hoće li ova mreža povratiti svoj stari sjaj i šta je sve potrebno da bi se do toga došlo.