Protekloga vikenda na Farskim otocima otvoren je prvi u svijetu podvodni kružni tok, u sklopu podmorskog tunela koji spaja tamošnje otoke Strejmoj i Ejsturoj.
Nije to samo po sebi ništa posebno, ovo otočje već se godinama polako povezuje podmorskim tunelima, a ovaj 11 kilometara dugi tunel samo je dio veće mreže. Omogućit će vozilima brže putovanje između otoka Strejmoj i Ejsturoj pa će se na toj relaciji, skraćenoj sa 55 na 17 kilometara, umjesto dosadašnjih sat i 14 minuta, voziti tek 16 minuta. No, ni to nije ništa novo niti posebno – ono što posljednji tunel izdvaja od drugih je činjenica da je to prvi podmorski tunel u svijetu koji u sebi ima i – podmorski kružni tok.
Kako bi ga učinili atraktivnijim, dizajneri su ga osmislili da naliči na meduzu, s velikim zakrivljenim potpornim stubom u sredini, te su ga osvijetlili i obojili projekcijama. Sve na kraju izgleda kao da se vozite unutar staklenog tunela, a iznad vas kao da se vidi more. U sredini je postavljena skulptura koja prikazuje ljude u tradicionalnom folklornom plesu Farskih otoka, sve je puno lokalne i globalne simbolike, a inžinjerski, ovaj tunel nije nimalo manje impresivan.
Mreža tunela na najdubljem je dijelu smještena 187 metara ispod površine mora i danas se sastoji od čak 19 tunela nastalih od šezdesetih godina do danas.
Podmorski rotor koštao je, zajedno sa 11-kilometarskim tunelom, oko 150 miliona eura. Finansirale su ga danske vlasti, čija su Farski otoci autonomna pokrajina, kroz kredite i vlastita sredstva namijenjena za unapređenje saobraćajne povezanosti stanovnika ovog otočja. Investiciju planiraju vratiti naplatom tunelarine u iznosu od 75 kruna.