ZANIMLJIV METOD

Danska koristi igrice kako bi potaknula vakcinisanje protiv korone

Svjetska zdravstvena organizacija (WHO) procjenjuje da se vakcinisanjem spriječi 4-5 milijuna smrtnih slučajeva svake godine

Danska sprovela zanimljivo istraživanje. ILUSZTRACIJA

A. F.

9.6.2021

Danski istraživači koriste virtualnu stvarnost kako bi potaknuli vakcinisanje protiv covida-19, i to putem igre manevriranja kroz gomilu zaraženih virusom na gradskom trgu.

U eksperimentu Sveučilišta u Kopenhagenu, sudionici su nosili VR naočale i igrali igricu u kojoj su ušli u ulogu starije osoba koja hoda trgom i izbjegava prolaznike odjevene u crveno koji su zaraženi covidom-19. Vakcinisani likovi u igrici odjeveni su u plavo.

- Bilo je zabavno, definitivno. Osjećaj je kao da ste tamo - rekao je Adam, sudionik koji se "zarazio" u igrici koju je igrao u kopenhaškom parku.

Adam je kazao kako je odlučio da će se vakcinisati  protiv covida-19 i prije igrice.

"Iz sličnih studija znamo da nakon što su prošli kroz iskustvo virtualne stvarnosti, kod sudionika se primjećuje porast namjere da se vakcinišu. Već smo to primijetili s covidom -  rekao je Robert Bom  (Bohm), profesor psihologije sa Sveučilišta u Kopenhagenu pozivajući se na raniju online studiju.

Ta ideja se može iskoristiti u liječničkim ordinacijama, sugerirao je. Svjetska zdravstvena organizacija (WHO) procjenjuje da se vakcinisanjem spriječi 4-5 milijuna smrtnih slučajeva svake godine.

U februarui i msartu  više od četvrtine odraslih u Evropskoj uniji reklo je da bi odbilo vakcinisanje protiv covida-19, pokazalo je ispitivanje koje je provela europska agencija Eurofound.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.