TVRDE UPOSLENICI

Ovo su najnekulturnije stvari koje ne trebate raditi u restoranu

Oni će uvijek rado nadoknaditi zabunu i riješiti problem

Ako postoji problem, mirno ga iskomunicirajte. AP / ILUSTRACIJA

A. O.

24.10.2022

Ručak ili večera trebali bi biti ugodni, ali samo zato što ste gost u restoranu, baru, kafiću ili restoranu ne znači da ne trebate paziti na svoje ponašanje.

Od pucketanja prstima, do vikanja, ugostiteljsko osoblje otkrilo je što ih najviše nervira kod gostiju, te koje stvari smatraju iznimno nepristojnima, piše Metro.


Agresivna komunikacija

Ako postoji problem, mirno ga iskomunicirajte. 

Podrazumijeva se, ali bez obzira na to radi li se o krivoj narudžbi hrane ili pića, uposlenik tvrdi da bi gosti trebali biti svjesni da ugostitelji i poslužitelji žele da imate najbolje iskustvo i vrhunsku uslugu, tako da svi nedostaci ili pogreške trebaju biti priopćene na miran način. 

Oni će uvijek rado nadoknaditi zabunu i riješiti problem.


Neobavještavanje o kašnjenju


Restorani će se često morati suočiti s gostima koji kasne, ali uposlenici kaže da je zaista važno da im javite ako će doći do značajnijeg kašnjenja. 

Ako kasnite, poslužitelji će morati ispuniti gomilu narudžbi odjednom, osobito ako više gostiju kasni, a to može dovesti do gubitka posla ili duljeg vremena čekanja.

 Stoga je u svačijem interesu obavijestiti osoblje o kašnjenju na rezervaciju.


Pucketanje prstima


Biste li to napravili nekome drugome u svome okruženju? Ako ne, onda nemojte to raditi ni ugostiteljskom osoblju.

Konobari se jako trude i cijeli dan su na nogama. 

Ne morate pucketati prstima da biste privukli njihovu pozornost, samo podignute ruku ili ih pozovite s poštovanjem.


Vikanje na osoblje

Vikanje na osoblje nikada ne završi dobro. 

Stvaranje scene drugim gostima izaziva nelagodu, konobar će se osjećati jako loše i tjeskobno, a gost krajnje nesretno i iznervirano. 

Radije sve riješite na miran način, tvrdi osoblje.


Ustajanje radi odlaska ili potraga za hranom

Ako čekate neko vrijeme, umjesto da stojite i odlazite do šanka ili hodate prema konobaru, bolje je privući pažnju upravitelja ili drugog konobara pa upitati za status vaše narudžbe.

- Stajati i razgovarati s konobarom koji je usred preuzimanje narudžbe ili posluživanja stola, svima stvara neugodu i napetu atmosferu - rekao je jedan konobar.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.