Frizerka Telesa Braun (Brown) na svom TikToku profilu otkrila je pet stvari koje klijenti rade, a svi ih frizeri potajno mrze. I da, velika je vjerovatnost da ste barem jednom učinili nešto s liste.
Kao prvu iritantnu stvar koju klijenti rade navela je kašnjenje ili nedolazak u zakazanom terminu:
Prljava kosa
- Znamo da se svašta dogodi, ali frizer obično ima hrpu klijenata u danu i ako kasnite više od pet minuta, utječete na ostatak našeg dana."
Ako na farbanje dođete s prljavom kosom, frizer neće biti oduševljen:
- Razumijem da su vam frizeri godinama govorili da to učinite. Niste vi krivi, ali ja sam tu da to ispravim. Boja za kosu bolje djeluje na čistoj kosi pa za najbolje rezultate imajte čistu kosu. Također, to je odvratno.
Bolesni i nezadovoljni klijenti
Klijenti koji u frizerski salon dolaze čak i kad su bolesni našli su se na trećem mjestu, a frizerka je objasnila da ne želi izgubiti klijente te sedmice samo da bi vi mogli na frizuru te zamolila klijente da ne dolaze bolesni, prenosi Index.hr.
Osim toga, zamolila je klijente da prestanu imati potpuno drugačije zahtjeve od onih koji su dogovoreni.
- Ovo je tako teško, pogotovo ako smo samozaposleni, reći ne jer obično su to stvari koje želimo raditi, ali vrijeme je drugačije za svaku pojedinu uslugu – rekla je ona.
Najgora navika
Za kraj je navela najgoru naviku klijenata.
- Nemojte doći i reći da niko ne zna kako ošišati ili ofarbati vašu kosu. To je velika crvena zastavica jer obično znači da vjerovatno nećete biti sretni bez obzira na to što napravim. Naravno, dajemo sve od sebe, a ponekad ste imali lošu sreću i frizere koji nisu radili ono što želite, ali rekla bih da ste 99 posto vremena vi problem - objasnila je.