Italijansko ministarstvo turizma postalo je predmet ismijavanja nakon što je u promotivnom videu namijenjenom turistima objavilo snimke ljudi u Sloveniji koji, naravno, piju slovensko vino.
Video, dio kampanje vrijedne devet miliona eura koju je osmislila kompanija za komunikacije „Armando Testa“, našao se na tapeti kritičara i ljudi na društvenim mrežama te je uveliko ismijan i prije nego što se saznalo da je dio promotivnog materijala sniman u inozemstvu.
Moderna Venera
Naslovljen „Open to Meraviglia“, video koristi kompjuteriziranu "influensersku" verziju Venere, simbola italijanske umjetnosti, kao što je prikazano u remek-djelu renesansnog majstora Sandra Botičelija (Botticelli) – „Rođenju Venere“.
Mnogo modernija Venera ima mini suknju i jede pizzu dok predstavlja neke od najvećih turističkih atrakcija, poput rimskog Koloseuma ili katedrale u Firenci.
Historičar umjetnosti Tomaso Montanari kampanju je nazvao "grotesknom" i "bestidnim trošenjem novca", a korisnici društvenih mreža zasuli su video pogrdnim komentarima.