OŠTRO OKO GLEDALACA

U promo spotu Italije osvanula Slovenija: Ismijavanje ne prestaje

Korisnici društvenih mreža zasuli su video pogrdnim komentarima

Kampanja vrijedna devet miliona eura. Printscreen/YouTube

E. Ag.

27.4.2023

Italijansko ministarstvo turizma postalo je predmet ismijavanja nakon što je u promotivnom videu namijenjenom turistima objavilo snimke ljudi u Sloveniji koji, naravno, piju slovensko vino.

Video, dio kampanje vrijedne devet miliona eura koju je osmislila kompanija za komunikacije „Armando Testa“, našao se na tapeti kritičara i ljudi na društvenim mrežama te je uveliko ismijan i prije nego što se saznalo da je dio promotivnog materijala sniman u inozemstvu.

 Moderna Venera

Naslovljen „Open to Meraviglia“, video koristi kompjuteriziranu "influensersku" verziju Venere, simbola italijanske umjetnosti, kao što je prikazano u remek-djelu renesansnog majstora Sandra Botičelija (Botticelli) – „Rođenju Venere“.

Mnogo modernija Venera ima mini suknju i jede pizzu dok predstavlja neke od najvećih turističkih atrakcija, poput rimskog Koloseuma ili katedrale u Firenci.

Historičar umjetnosti Tomaso Montanari kampanju je nazvao "grotesknom" i "bestidnim trošenjem novca", a korisnici društvenih mreža zasuli su video pogrdnim komentarima.

Scena je snimljena kod Kopra

No, da stvar bude još bolja, tj. gora, u jednom dijelu prikazana je grupa mladih na suncem obasjanoj terasi koji pijuckaju vino, kao idiličnu i tipičnu italijansku scenu.

Oštrom oku gledalaca, međutim, nije promaklo da je scena snimljena kod Kopra, u primorskoj regiji blizu italijanske granice, a da boca vina na stolu ima naljepnicu vinarije „Vinakoper“.

Ministrica turizma je kritičare videa nazvala "snobovima", dodajući da se prikazom Venere kao "influenserice" nastojalo privući mlade ljude.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.