Ako ste mislili da je kašnjenje aviona ili sjedenje na skučenom srednjem sjedištu nekog nisko-tarifnog avioprevoznika loše iskustvo koje nikada nećete zaboraviti zbog svega - ovaj tekst je dokaz da može biti i mnogo gore ako nemate sreće.
Izuzimajući naravno avionske nesreće i incidentne situacije, vjerovatno najlošije putničko iskustvo u posljednje vrijeme zabilježeno je u avionu kompanije Spicejet (SG), na letu SG268 iz Mumbaija (BOM) za Bangalor (BLR) u utorak, 16. januara, navodi Hindustan Times, a prenosi aero.rs.
Naime, neimenovani nesretnik se odmah po polijetanju, kada se isključilo upozorenje za obavezno vezivanje, uputio ka toaletu Boeinga B737-8 MAX.
Onog trenutka kada je htio da izađe, shvatio je da je zbog kvara na bravici ostao zaglavljen u uskom prostoru toaleta, na letu koji traje oko 80 minuta.
Kabinsko osoblje i više putnika pokušalo je da mu pomogne i oslobodi ga iz toaleta, ali bezuspješno. Ostalo im je samo da se izvinu putniku čije ime nije saopćeno, pa su u želji da ga smire, ispod vrata ugurali ceduljicu sa porukom:
- Gospodine, pokušali smo sve što smo mogli da otvorimo vrata, ali bez uspjeha. Nemojte paničiti. Slijećemo za nekoliko minuta, pa vas molimo da spustite poklopac toaleta, sjednete na njega i osigurate se. Čim se na pisti otvore vrata aviona, inženjer će doći - napisali su mu.
U trenutku kada se avion parkirao na aerodromu Bangalor, dva inženjera su ušla u avion i “uspješno otvorila vrata”, saopćio je portparol nisko-budžetnog prevoznika.
- Putnika su odmah nakon toga pregledali medicinski profesionalci kako bi procijenili njegovo stanje - dodao je predstavnik kompanije.
Spicejet se izvinio putniku, koji je ukupno proveo u toaletu gotovo dva sata, na "neprijatnom iskustvu" i refundirao troškove karte koju je platio.