Aviokompanije poput „Ryanaira“, „British Airwaysa“ i „American Airlinesa“ biraju plava sjedišta s dobrim razlogom, jer ova boja ima pozitivan psihološki utjecaj na putnike. Najdžel Gud, priznati dizajner u oblasti avijacije, ističe da je osnovni cilj njihovog dizajna istaći brend aviokompanija i učiniti ga prepoznatljivim, ali također naglašava da je ključna briga stvaranje komfornog enterijera koji pruža prijatno okruženje i smanjuje stres tokom putovanja, piše Prva.rs.
Gud ističe da plava boja ima smirujući efekt i da je suština u stvaranju što manje stresnog iskustva za putnike. Ova boja potiče smirenost, a prema riječima Anđele Rajt, autorice "Vodiča za psihologiju boja", plava je povezana s pozitivnim atributima poput povjerenja, efikasnosti, vedrine i svježine. Rajt dodaje da je, s obzirom na čestu anksioznost tokom leta, plava boja odabrana zbog svojih relaksirajućih i umirujućih efekata.