Baš kao i nedavna modernizacija Dead Spacea, u preradi Resident Evila 4 imat ćemo sporedne zadatke, odnosno questove.
Ono čega neće biti jesu quick-time eventi, što znači da će određena boss bitka biti izvedena skroz drugačije nego u originalu, piše portal Noob.
Nove mehanike
U originalu je bio neuništivi nož, u preradi će se nož uništiti nakon određenog vremena – jednako kao u Resident Evil 2 i 3 preradama.
Moći će se zato nositi više noževa, a i primjene će im biti veće. Ako protivnik otme Ašli, moći će se iskoristiti nož kako bi se spasila, što znači da više nećemo morati ciljati protivnika u strahu da pogodimo svoju štićenicu.
Što se tiče same Ašli, ona u igri više neće imati mjerač zdravlja, nego će nakon nekoliko primljenih udaraca postati ranjena i neće se moći kretati.
Tada joj igrač mora pomoći, a ako je neprijatelji napadnu dok je u tom stanju, uslijedit će Game Over ekran.
Novo oružje
Potvrđeno je također kako će se u igri naći novo oružje i nove vrste protivnika.
Što se oružja tiče, koristit ćemo samostrel, dok će jedan od protivnika biti debeljuškasti tip s velikim čekićem i kozjom glavom, prenosi portal Noob.