Iako je Microsoft uvijek insistirao na određenim standardima optimizacije igara za Xbox Series S kako bi osigurao kompatibilnost sa snažnijom serijom Xbox X, izazovi su sve veći.
Igračko iskustvo
Tomislav Puha, direktor komunikacija u Remedy Entertainment, nedavno je izrazio zabrinutost zbog problema s kojima se suočava Larian Studio prilikom razvijanja Baldur’s Gate 3 za Xbox X/S, posebno kada je u pitanju funkcionalnost podijeljenog ekrana u kooperativnom režimu.
Puha naglašava da pružanje kvalitetnog igračkog iskustva na osnovnoj konzoli nije samo stvar jednostavne optimizacije. Zahtijeva duboko razumijevanje tehničkih ograničenja konzole, i to od samog starta razvojnog procesa. Dok razvoj za različite verzije Microsoftove konzole možda zvuči slično prilagođavanju različitim PC postavkama, izazovi su mnogo veći, prenosi Benchmark.rs.
Kritike upućene Xbox Series S zbog tehničkih ograničenja postaju sve učestalije kako igre postaju zahtjevnije. Larian Studios trenutno nije u mogućnosti da precizira datum izlaska Baldur’s Gate 3 za Xbox X i S, s obzirom na izazove prilagođavanja kooperativnom režimu sa podijeljenim ekranom. Iako je obećano ažuriranje do kraja godine, posle ovakvih komentara, to je neizvjesno.
Različite verzije
S obzirom na rastuće probleme s Xbox Series S, industrija čeka da vidi kako će Microsoft odgovoriti, posebno kada je u pitanju obavezna harmonizacija između različitih verzija Xbox konzola, što mnogi programeri smatraju preprekom.