Prodaja pametnih telefona u Kini u 2022. godini pala je za 13 posto, što je najveći pad za taj sektor u posljednjoj deceniji, jer su potrošači kupovali veoma oprezno, saopćila je danas firma za istraživanje tržišta IDC.
Ukupan broj isporučenih uređaja iznosio je 286 miliona, što predstavlja pad sa 329 miliona u 2021. godini, a to znači da je ukupan obim prodaje u 2022. bio manji od onog iz 2013., i po prvi put od tada je godišnja prodaja pala na ispod 300 miliona, navodi se u izvještaju.
Telefoni Vivo, koje pokreće operativni sistem Android, bili su najprodavaniji brend prethodne godine, sa tržišnim udjelom od 18.6 posto, a njegove isporuke pale su za četvrtinu.
Drugi najprodavaniji brend bio je Honor, a na trećem mestu bili su Epl i Oppo.
Pad prodaje pametnih telefona u Kini odrazio se i na prodaju u tom sektoru na globalnom nivou, jer je globalna isporuka pametnih telefona dostigla 1.2 milijarde, što je najniže od 2013. i predstavlja pad od više od 11 posto.