Da bi se uskladila sa Zakonom o digitalnim uslugama EU, društvena platforma TikTok najavila je niz promjena.
Naime, zakon zahtijeva od velikih internet-kompanija, platformi i društvenih mreža, uključujući TikTok, da se prilagode radi zaštite korisnika, posebno maloljetnika.
Jedna od ključnih promjena odnosi se na personalizaciju sadržaja. Korisnici će sada moći da isključe personalizovani algoritam za fidove Za vas i uživo. Kada je ovaj algoritam isključen, sadržaj koji korisnici vide neće biti zasnovan na njihovim interesovanjima i aktivnostima na TikToku.
Umjesto toga, prikazivat će popularne videosnimke iz njihovog regiona i širom svijeta, kao i sadržaje ljudi koje prate, ali hronološkim redoslijedom, prenosi 24sedam.rs.
TikTok uvodi promjene u ciljano oglašavanje maloljetnicima. Zaštita tinejdžera je prioritet, tako da će nalozi osoba mlađih od 16 godina automatski postati privatni, a njihov sadržaj se neće preporučivati u fidu Za vas. Korisnicima između 13 i 17 godina neće se prikazivati personalizovani oglasi na osnovu njihovih aktivnosti na platformi.
Ove promjene neće utjecati samo na TikTok, već i na druge velike kompanije, poput Facebooka, Instagrama, YouTubea i drugih, koje također moraju da se prilagode novim pravilima Zakona o digitalnim uslugama u EU.