Na prošlosedmičnoj konferenciji Meta Connect Mark Zakerberg (Zuckerberg) predstavio je nekoliko noviteta na kojima su zaposlenici njegove kompanije radili posljednjih mjeseci, ali i godina. Najviše pažnje privukli su chatbotovi bazirani na umjetnoj inteligenciji, kao i novi model VR uređaja Meta Quest.
12MP kamera, mikrofon i slušalice
No pored toga, Zakerberg je predstavio i novu generaciju pametnih naočala koje su razvili u saradnji Ray-Banom, a koju pokreće Qualcommova platforma AR1 Gen 1 te su opremljene s 12MP kamerom, mikrofonom i slušalicama. S obzirom na to da je u njihov dizajn uključen i Ray-Ban, jasno je kako ovo nije samo neki tehnološki gadget neobičnog izgleda, već je riječ o modnom dodatku koji bi mogao privući veći broj korisnika. Barem se tako nadaju u Meti.
Naočale će se u prodaji pojaviti 17. oktobra po cijeni od 299 dolara, no dio novinara već ih je isprobao. Iako nisu svi oduševljeni, većina se slaže kako su Meta i Ray-Ban napravili odličan posao.
Ugrađeni zvučnici
S ovim naočalama naročito je oduševljen novinar Suna, koji je, nakon što je isprobao Ray-Ban Meta Smart Glasses, izdvojio tri opcije koje su ga se najviše dojmile.
Ugrađeni zvučnici - zvuk na pametnim naočalama je odličan. I kada su stišane, bez problema možete čuti glas osobe s kojom razgovarate na telefon, a kada su pojačane, nisu toliko glasne da smetaju drugim osobama. S obzirom na to da njihovo nošenje ne blokira toliko vanjski zvuk, mogle bi biti naročito popularne među biciklistima i trkačima, piše Zimo.hr.
Umjetna inteligencija - korisnici naočala mogu razgovarati s Metinom umjetnom inteligencijom pa tako chatbot mogu upitati za vremensku prognozu, a u budućnosti Metin AI korisnicima će moći davati informacije o stvarima koje vide poput nekih spomenika, poznatih građevina i slično. Također, jedna od opcija koja bi se sigurno mogla koristiti kada postane dostupna jeste prevođenje znakova na stranim jezicima.
Spontane situacije
Prijenos uživo - osim što se s ovim naočalama mogu snimati fotografije i videozapisi u trajanju do 60 sekundi, putem njih se može streamati uživo na Facebooku i Instagramu. Dakle, ono što vidite unutar naočala, vidjeli bi i vaši pratioci na tim društvenim mrežama. Sve što je potrebno za početak snimanja uživo jeste dva puta jače udariti po okviru naočala i odmah će početi prijenose, što je odlično za neke spontane situacije i trenutke koje želite snimiti, a ne želite gubiti vrijeme na vađene pametnog telefona iz džepa.