Meta Platforms razmatra plan prema kojem bi korisnici u Evropskoj uniji mogli plaćati 10 eura za pristup Instagramu ili Facebooku bez oglasa, ili pristati na personalizirane oglase za besplatne verzije.
Meta bi naplatila otprilike 10 eura mjesečno na stonom računaru za korisnički račun pri Facebooku ili Instagramu i oko šest eura za svaki dodatni povezani račun.
Na mobilnim uređajima cijena za jedan račun bi skočila na otprilike 13 eura jer bi Meta uračunala provizije koje naplaćuju Appleove i Googleove trgovine aplikacijama.
Tu je kompaniju ranije ove godine s 390 miliona eura kaznila irska regulatorna agencija zadužena za privatnost podataka i upozorila kako ne može koristiti takozvanu "ugovornu" pravnu osnovu za slanje oglasa korisnicima na temelju njihove online aktivnosti.
Meta je naknadno objavila kako od korisnika u Uniji namjerava zatražiti pristanak prije nego što komanijama dopusti ciljano oglašavanje. Sad su evropskim regulatorima saopćili kako se nadaju tokom nadolazećih mjeseci uvesti pretplatu bez oglasa za korisnike u Evropi.
I dalje vjeruju u besplatne usluge koje su podržane personaliziranim oglasima, ali istražuju i opcije kako bi se osigurali usklađenost s evoluirajućim regulatornim zahtjevima, piše Reuters.