OGLASILI SE IZ TIKTOKA

Evo kako možete raspoznati sadržaj koji je nastao uz pomoć umjetne inteligencije

Nove oznake služe otkrivanju AI sadržaja

Nova oznaka pomoći će kreatorima da pokažu inovacije koje stoje iza njihovog sadržaja. TikTok

E. Ag.

3.10.2023

Kako sve više kreatora iskorištava umjetnu inteligenciju (AI) za poboljšanje svoje kreativnosti, u TikToku žele podržati transparentne i odgovorne prakse stvaranja sadržaja. Kao dio tog napora nastavljaju ulagati u medijsku pismenost kako bi osnažili kreativnost dok ljudima daju važan kontekst o sadržaju koji gledaju.

TikTok pokreće novi alat koji će pomoći kreatorima da označe svoj sadržaj generiran umjetnom inteligencijom. Također će početi testirati načine za automatsko označavanje sadržaja generiranog umjetnom inteligencijom.

Osnaživanje kreatora

AI omogućava nevjerovatne kreativne mogućnosti, ali potencijalno može zbuniti ili dovesti gledaoce u zabludu ako nisu svjesni da je sadržaj generiran ili uređivan pomoću AI-ja. Označavanje sadržaja pomaže u rješavanju toga tako što gledaocima jasno daje do znanja kada je sadržaj značajno izmijenjen ili modificiran AI tehnologijom.

Zato uvode novi alat za kreatore kako bi jednostavno mogli informirati svoju zajednicu kada objavljuju sadržaj generiran umjetnom inteligencijom. Nova oznaka pomoći će kreatorima da pokažu inovacije koje stoje iza njihovog sadržaja, a mogu je primijeniti na bilo koji sadržaj koji je u potpunosti generirao ili značajno uredio AI.

Također će olakšati usklađivanje s politikom sintetičkih medija Smjernica zajednice, uvedenu ranije ove godine. Pravila zahtijevaju od ljudi da označe sadržaj generiran umjetnom inteligencijom koji sadrži realistične slike, zvuk ili video kako bi se gledaocima pomoglo kontekstualizirati video i spriječilo potencijalno širenje obmanjujućeg sadržaja.

Kreatori sada to mogu učiniti putem nove oznake (ili drugih vrsta otkrivanja, poput naljepnice ili naslova).

Automatska primjena

Kako bi pomogli TikTok zajednici da nauči kako i zašto koristiti te oznake, objavljivat će obrazovne videozapise i resurse tokom sljedećih sedmica. S vremenom to će postati još jedan alat koji kreatori i gledaoci koriste za dijeljenje i kontekstualizaciju sadržaja, slično značkama potvrđenog računa i oznakama brendiranog sadržaja.

TikTok će i automatski označavati sadržaj generiran umjetnom inteligencijom te počinju testirati oznaku "generirano umjetnom inteligencijom" koju na kraju planiraju automatski primijeniti na sadržaj za koji otkriju da je uređivan ili stvoren umjetnom inteligencijom.

Kako bi unijeli više jasnoće oko TikTok proizvoda koji se pokreću umjetnom inteligencijom, preimenovali su TikTok AI efekte kako bi eksplicitno uključili "AI" u njihov naziv i odgovarajuću oznaku efekata te su ažurirali svoje smjernice za kreatore Effect House da učine isto.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.