Inicijativa ima za cilj da riješi problem ranjivosti neaktivnih naloga, koji se možda oslanjaju na zastarjele ili ponovo korištene lozinke i nemaju dvofaktorsku autentifikaciju.
Iz kompanije Google ističu da su ovi zanemareni nalozi podložni kompromitovanju i zlonamjernim napadima, što dovodi do potencijalnih rizika kao što je krađa identiteta, ili postaje kanal za protok zlonamjernog sadržaja poput spam pošte.
Dvije godine
Proces brisanja će se fokusirati na Google naloge koji su neaktivni dvije godine, uključujući podatke u okviru Google Workspacea – Docs, Drive, Meet, Calendar i Google Photos. Važno je napomenuti da se ove smjernice primjenjuju isključivo na lične korisničke Google naloge, a ne na naloge kompanija, škola i drugih entiteta.
Postepeno brisanje u fazama će početi prvo s nalozima koji su kreirani, ali nikada nakon toga više nisu korišteni. Google planira da više puta obavijesti vlasnike naloga preko njihovih registrovanih adresa e-pošte, kako bi ponudio dovoljno upozorenja prije brisanja.
Kako da sačuvate svoj nalog
Da bi nalog ostao aktivan i izbjegao brisanje, korisnicima se savjetuje da se na njega prijave najmanje jednom u dvije godine. Aktivnosti koje se smatraju korištenjem naloga obuhvataju: čitanje ili slanje e-pošte, korištenje Google Drivea, gledanje YouTube videosnimaka, preuzimanje aplikacija iz Google Play prodavnice, obavljanje Google pretraga i korištenje funkcije "Sign in with Google" za eksterne aplikacije ili usluge.
Pored toga, postojeće pretplate koje su povezane sa Google nalogom, doprinose održavanju aktivnog statusa naloga.
Ovaj proaktivni pristup potiče vlasnike naloga da redovno koriste svoje Google usluge, pojačavajući sigurnost naloga i odvraćajući potencijalne zlonamjerne napade usljed duže neaktivnosti.