Web lokacija je ažurirala svoju politiku kako bi omogućila monetizaciju videozapisa o dojenju koji prikazuju areolu majke, kao i onih u kojima osoba na snimku demonstrira kako se koristi pumpa za grudi s vidljivim bradavicama.
Ne samo dojenje već i tverking
Ti videosnimci, međutim, moraju uključivati kontekstualnu referencu na dojenje i moraju uključivati dijete u sceni.
U suprotnom, i dalje neće moći da zarađuju od reklama. Videosnimci dojenja s otkrivenim bradavicama ranije nisu mogli da zarađuju na YouTubeu. Portparol je rekao za TechCrunch da je YouTube ponovo razmislio nakon što je dobio povratne informacije o tome koliko su oni korisni za one koji prolaze kroz tu određenu fazu roditeljstva.
Pored toga, YouTube je također promijenio svoje smjernice kada je u pitanju ono što naziva „neseksualno grafički ples“.
Kreatori sada mogu da zarađuju novac na videosnimcima sa plesnim pokretima kao što su tverking i grinding, osim ako su ti videosnimci napravljeni da se namjerno fokusiraju na “ekstremno minimalnu odjeću” plesača ili na njihove grudi, zadnjicu i genitalije.
Sadržaj pogodan za oglašivače
Oni također neće zarađivati ako koriste pokrete koji oponašaju seksualne radnje, kao što je hvatanje genitalija partnera tokom plesa. Međutim, uredu je prikazivanje „kratke odjeće“, kao i „prolazna milovanja seksualnih dijelova tijela“ i izvođenje pokreta koji oponašaju ili simuliraju seksualne činove u profesionalnom okruženju, kao što je plesni studio.
TechCrunch kaže da web lokacija sada pregleda postojeći sadržaj koji bi mogao da ispunjava uvjete za monetizaciju prema novim pravilima i da će uključiti svoje oglase ako su se zaista pridržavali njegovih smjernica za sadržaj pogodan za oglašivače.