U sarajevskom „Klubu 1“ sinoć je predstavljen novi parfem „Gucci Memoire D'une Odeur“.
Novi ''Gucci'' miris je prvi gender free miris, namijenjen za svaki rod. Cijeli koncept eventa je drugačiji, kakav je i novi miris. U toaletu je uređena promocija „Gucci Memoire“, gdje su posjetioci mogli ući u sve prostorije, bez obzira na rod, što je i cilj cijelog ''Gucci'' koncepta.
Miris je u našoj podsvijesti vezan za djeliće trenutaka koje smo proživjeli, bojeći ih emocijama i radošću, intenzivnom ljubavlju ili silnom tugom. Miris kao poklon ponovo može oživjeti trenutak iz prošlosti. Zato su se organizatori prisjetili svih važnih momenata koji su obilježili historiju Bosne i Hercegovine. Prisjetili su se sarajevske Olimpijade, velikih uspjeha bh. umjetnika i sportista: Ive Andrića, Jasmile Žbanić, Danisa Tanovića, Bijelog dugmeta, sportskih klubova...
Prvi ''Gucci gender free'' miris istražuje moć uspomena. Mješavina mirisa i emocije koje prevazilaze rod s neočekivanim sastojcima: rimskom kamilicom, indijskim koralnim jasminom, mošusom i plemenitim drvenastim sastojcima. Zaštitno lice cijele kampanje je Harry Stylse, mlada nada britanske pop scene.
Promociji su prisustvovali i mladi glumci Amila Terzimehić, Alisa Čajić, Emir Fejzić, Andrea Aković, fotografi Edvin Kalić i Almin Zrno i mnogi drugi, koji su bili i nosioci bh. ''Gucci'' kampanje za društvene mreže.