Već nekoliko godina Instagram je jedan od najboljih alata za zaradu te u društvu ima sve veći utjecaj. Ono što je posebno zanimljivo jeste da zgodne i lijepe djevojke prednjače u broju pratilaca, što mogu iskoristiti za dobru zaradu.
I naša zemlja ima čime da se pohvali u svijetu Instagrama pa tako postoji nekoliko djevojaka koje na ovoj društvenoj mreži prati više od 100.000 ljudi što je velika brojka po kojoj se brendovi vode kad je riječ o saradnjama.
Iako i tu postoje pravila. Djevojke koje objavljuju eksplicitan sadržaj ili eventualno psuju, ne mogu očekivati interes ozbiljnijih firmi za saradnju. Naše sagovornice koje imaju ogromnu publiku pitali smo kolika je odgovornost kreirati sadržaj na Instagramu koji mahom prate djevojčice.
Naida Pehilj- Bojnakova nakon završenog Ekonomskog fakulteta u Sarajevu počinje raditi u nekoliko firmi klasičan posao od 9 do 5, a onda upoznaje svog današnjeg supruga, s kojim nastavlja život u Turskoj odakle i jeste njegovo porijeklo. U vremenu dok je on bio na poslu, Naida odlučuje pokrenuti YouTube kanal nakon čega je njen Instagram buknuo.
- Moj uspjeh na Instagramu nije došao preko noći s obzirom da se nikada nisam bavila javnim poslom. Međutim, moji videi na YouTubu su privukli pažnju djevojaka i žena koje su me vrlo rado počele pratiti i na Instagramu. Moram napomenuti da je Instagram postao moj posao ali nikada nisam dozvolila da bude suhoparni prostor za oglašavanje. Pažljivo biram saradnje i sadržaj koji plasiram. Upravo zbog toga moja publika me još više poštuje i voli. Biti influenser je zaista puno više od preporučivanja proizvoda s obzirom da se djevojčice sve više ugledaju na nas, stoga čitava naša pojava i ponašanje na društvenim mrežama mora biti u skladu sa određenim sistemom vrijednosti – rekla nam je Bojnakova.
Još jedna influenserica s enormnim brojem pratilaca, njih čak 480.000, je Hana Hadžiavdagić – Tabaković, koja je učešćem u rijaliti šou „Farma“ svojevremeno skrenula pažnju na sebe, a danas ističe kako je iskrenost najvažnija na putu ka uspjehu na društvenim mrežama.
- Mislim da je tajna mog uspjeha na Instagramu u tome što sam ja samo Hana. Nemam nikakvih lažnih predstavljanja. Biti otvoren, iskren, ono što jesi je tajna uspjeha. Ljudi to odmah prepoznaju. Ta neka pozitivna energija, ljubav i osmijeh koju dijelim i onda kada imam loš dan. Instagram je moj posao, naime moja firma postoji četiri godine. Ponosna sam na svoj uspjeh, i što sam od jednog izrugivanja, hejt komentara da ličim na konja, napravila vlastiti brend, i usrećila toliko žena koje su s ponosom nosile trenerke sa znakom konja. Velika je odgovornost, pazim šta stavljam i objavljujem. Naravno da se trudim da moje objave budu sukladne s onima koji me prate, nekada pričam o seksu, ali mislim da djeca znaju danas više o tome od odraslih – kazala je influenserica.
Na spisku dama koje najviše prate u našoj zemlji je i Sabrina Tubić iz Kalesije koju prati 739.000 ljudi. Tubić već neko vrijeme živi u Dubaiju, a njena oblast koju promovira najviše jeste kozmetika i savjeti za najbolji make-up što ima ubjedljivo najveću publiku na Instagramu.
Još jedna djevojka koja je skrenula pažnju na sebe sa 103.000 pratilaca jeste Šejla Ramović sestra popularne pjevačice Džejle Ramović. Šejla je sestru pratila na snimanjima popularnog muzičkog takmičenja, pa je tako i sama dospjela u fokus.
Ona se nedavno pojavila u kampanji jednog kozmetičkog brenda, a prije nekoliko dana vratila se iz Meksika koji je posjetila u društvu regionalnih influensera zbog promocije jedne turističke agencije iz Beograda. Lijepa Goraždanka je definitivno iskoristila društvene mreže u najbolje svrhe.
Dunja Pašić – Tatomirović iz BiH također je jako popularna na društvenim mrežama širom regiona. Zanimljivim sadržajima, humorom, spontanošću uspjela je prikupiti veliku publiku na YouTube kanalu „Slatko od Dunje“ a na Instagramu 106.000 pratilaca.
Kćerka nogometne legende na svom profilu dijeli detalje iz privatnog života, a fanove najviše raznježe snimci sa sinom Lukom.
Prema izvještaju Kraljevskog društva za javno zdravstvo Instagram koji ima 700 miliona korisnika širom svijeta, društvena je mreža koja ima najnegativniji učinak na mlade. Istraživanje je uključivalo 1.500 mladih između 14 i 24 godine.