SARAJEVO

U filmu Meca Cazin, Baka Prase, Zijad Gračić

Svečana premijera u petak u ''Cinema Cityju''

Scena iz filma. Promo

Piše: Avaz.ba

27.11.2019

Dugometražni igrani prvjenac Ljube Zdjelarevića, film "Ideš? Idem!", zabavna komedija koja prvi put okuplja najpoznatije i najutjecajnije YouTube zvijezde i vodeće influensere regije, u bh. kina stiže 5. decembra u distribuciji 2i Filma, a ulaznice za svečanu premijeru, koja će biti organizirana u petak, 29. novembra, u kinu ''Cinema City'', već su u prodaji.

Ekskluzivnoj premijeri prisustvovat će i glumačka ekipa.

Riječ je o dosad u domaćoj filmskoj produkciji neviđenom i nekonvencionalnom projektu koji prvi put u igranoj formi predstavlja mlade virtuelne zvijezde uz koje odrastaju nove generacije: Veroniku Rosandić, Kaju Kočevar – Kaya Solo, Vida Juračića, Frana Lauša, Bogdana Ilića – Baku Prase, Niku Ilčić, Amela Družanovića - Mecu Cazina, Nenada Krstića - Tonyja TCTN... Kao profesionalna podrška i jedini profesionalni glumac u filmu nastupa Zijad Gračić.

- Kako filmovi u Hrvatskoj u proteklih nekoliko godina nisu ostvarili neki zapaženi kino uspjeh, mi smo počeli istraživati koje bi teme i filmovi mogli ostvariti neki kinopotencijal i naletjeli na jutjubere. To je jedan sasvim novi, drugačiji svijet, jutjuberi su ekstrovertirani, a publika postoji. Odlučili smo saznati postoji li tu nešto što možemo uobličiti, tu ideju da jutjubere prebacimo na kinoplatno - pojašnjava reditelj Ljubo Zdjelarević.

Ideja je bila da projekt bude regionalan, pa su glumce određivali po zemljama, otkud dolaze i po sadržaju koji stvaraju. Donosi izuzetno zabavno filmsko proputovanje od Zagreba do Istanbula, u kojem svako od glumaca zapravo predstavlja samog sebe.

O dosegu materijala koji objavljuju govori i podatak da je službeni trailer filma dosad ostvario gotovo 18.000 pregleda.

- Ovaj će film gledaocima ponuditi nešto sasvim novo. Ipak u filmu glumimo fikcijske verzije nas samih i publika će vidjeti tu našu alternativnu verziju. Također, mislim da je upravo ta interakcija između likova koji se vjerovatno nikad ne bi susreli u stvarnom životu zapravo najzanimljiviji dio filma - kaže Vid Juračić.

Iako film funkcionira kao fikcija, jedinstvena je prilika za približavanje mladim zvijezdama koje su zaposjele virtuelni prostor i vješto iskoristile zadanosti digitalnog doba kako bi od svog imena izgradile – brend.

- Film će gledaocima pružiti uvid u ono što dosad nisu vidjeli, a znali su da se odvija. To su svađe, konflikti, emotivni trenuci koje rjeđe pokazujem na svojim kanalima jer želim održati pozitivnu energiju radi koje me i prate. Jutjuberi su moderni glumci, samouki. Vjerovatno gluma i YouTube imaju puno više sličnosti nego što se mislilo, što će se i u filmu vidjeti - ističe Veronika Rosandić.



Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.