SVIJET JE MALI

Aida Jokanović snimila reklamu za "Eucerin" u Njemačkoj: Stigao je neočekivani poziv

U potrazi za rješenjem problema s kožom, stigla do čuvenog seta

Prezadovoljna je finalnim rezultatom reklame. Instagram

Razgovarao: Adi Hodžić

11.8.2021

Sarajka s beogradskom adresom Aida Jokanović pojavila se u svjetskoj reklamnoj kampanji za poznati kozmetički brend “Eucerin” zajedno s još nekoliko žena iz cijelog svijeta. Krajem prošle godine otputovala je u Njemačku, gdje se snimanje i održalo. A s nama je podijelila i kako se provela na setu i koliko je zadovoljna finalnim rezultatom te nam je otkrila nešto više o svojoj dizajnerskoj liniji. Govorila je o kćerki Rimi te svojim počecima u Sarajevu.


Vlasnica modnog brenda “Wholly wear”. Instagram

Savršena organizacija

- Na svom Instagram profilu podijelila sam objavu u kojoj sam potražila pomoć i savjete kako se riješiti hiperpigmentacija, s kojima sam se bezuspješno borila još od posljednje faze trudnoće. Nekoliko mjeseci kasnije, kada sam se uveliko „pozdravila“ s flekama, stigao je i poziv da budem dio globalne kampanje - otkrila nam je Jokanović.

Prezadovoljna je finalnim rezultatom reklame, ali i oduševljena uvjetima na setu.

- Odlazak na set u Njemačku mi je jedna potpuno nova perspektiva i dokaz da postoje savršeni uvjeti za rad, savršena organizacija, komunikacija i da u takvim okolnostima i finalni rezultat mora biti dobar. Ovo jeste bila skupa produkcija, ali ono što me najviše oduševilo jeste to koliko su svi na setu svjesni svog dijela posla i koliko je važno da svaka karika u tom lancu bude na svom mjestu - kazala je Jokanović.

Još jednom se uvjerila u njemački profesionalizam, koji ju je, kako kaže, ostavio bez teksta.

- Svi rade zasebno, ali su vrlo svjesni važnosti svakog člana u timu i krajnjeg cilja. To s koliko poštovanja se svi ophode jedni prema drugima se ne može prepričati. Ništa neće biti “kupljeno”, nijedan kadar usvojen, dok svi oni koji su ga pravili, od šminkerice, stilistice, do rediteljice, ne budu zadovoljni. Zato sam zahvalna na ovom iskustvu i iz perspektive mog posla, jer sam posljednjih godina bila sklona mišljenju da nešto slično ne postoji. Sada znam i vidjela sam da postoji - priznala je.

Aida je dokaz koliko je svijet mali, da je nekad dovoljno samo da se nešto poželi i možete završiti u svjetskoj kampanji, a da niste nigdje otišli.

- Naše je da poželimo, ali i da budemo otvoreni, da prihvatimo i nosimo se s tim što poželimo kada nam stigne. Nekada se na putu do nekog primarno zacrtanog cilja mogu otvoriti mnoga skretanja i mislim da je tada važno osluškivati sebe, riskirati, igrati se, jer ko zna šta se sve novo može desiti i naučiti - kazala je Jokanović.

Činiti dobro

Vlasnica je i zanimljivog modnog brenda “Wholly wear”, koji je već pet godina neizostavan dio njenog života.

- Nastao je dok sam bila trudna, potpuno spontano, iz želje da učinim nešto lijepo i drugačije za nekoga koga mnogo volim, za moju kumu. Bez strategije, plana, od jedne stare bijele majice i malo boje za tkaninu. Zamislila sam tu majicu i tačno vidjela kako će izgledati. Da ne kažem, imala sam viziju. Osjetila sam. Osjetila sam kako će se Selena osjećati kada je bude nosila. Danas i uvijek „Wholly“ će biti nešto na šta sam mnogo ponosna i što će me stalno podsjećati na to šta se sve može desiti iz ljubavi - istakla je ona.

Nekadašnja voditeljica često na društvenim mrežama objavljuje fotografije kćerkice Rime, koja ju je promijenila iz korijena.

- To je jedna ljubav koju ništa ne može promijeniti. Mislim da se dolaskom djeteta ponovo budi i dijete u nama, s kojim se suočavamo i koje upoznajemo na jedan potpuno novi i drugačiji način. Ona je “prisilila” moja osjećanja da sazre tako što, slušajući, voleći, gledajući nju, uvijek saznam više o sebi. I zato moju kćerku izuzetno poštujem, poštujem mlađe od sebe, sve naše kćerke, jer je u njih upisano znanje koje nas sve tek čeka. One su heroine čovječanstva i glavne uloge u direktnom prijenosu budućnosti, a to ne treba propustiti - rekla je Jokanović.

Ona sve više učestvuje u društveno-odgovornim kampanjama, koje je naročito ispunjavaju.

- Znate kako, uradite nešto lijepo danas, a onda te na sljedećem koraku stigne neka jeziva vijest, toliko jeziva da pomisliš kako je sve besmisleno i posumnjaš u sve dobro. Pitaš se da li dobro uopće postoji. Ali sve više mi se čini da je upravo to poenta - činiti dobro, čak i kada nade nema - zaključila je Jokanović.

Zahvalna na ovom iskustvu. Instagram

"Leteći start“

Aidu mnogi pamte iz TV emisije “Leteći start”. Kakva su Vam sjećanja na ta vremena?

- Neću pretjerati ako kažem da se sjećam više nego što je normalno, s obzirom na to koliko je vremena prošlo. Postoje epizode sa snimanja koje mogu prepričati i oživiti do najsitnijih detalja, a to valjda dovoljno govori. Predivan period - priznala nam je Aida, čija se sestra Alma Alilović, također, bavi novinarstvom.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.