Platforma Launchmetrics vodila je istraživanje tokom sedmice mode u Milanu, Parizu, New Yorku i Londonu, te objavila rezultate i popis najutjecajnijih influensera svijeta.
Oni utjecaj brendova izražavaju pomoću autorske mjerne jedinice MIV (Media Impact Value), koja analizira sve marketinške aktivnosti objava u printanim i online kanalima te društvenim mrežama, a izražava se u dolarima.
Najutjecajnija je Njemica Leona Han (Leonie Hanne) sa 3,5 miliona dolara, a za njom je Kiara Ferani (Chiara Ferragni) sa 2,7 miliona. Na trećem mjestu sa 2,3 miliona u MIV-u je Negin Mirsalehi, a na posljednjem mjestu je Tasia Naves (Thássia Naves) sa 2,1 milion.
Platforme influensera, tačnije njihovi profili na društvenim mrežama, bile su drugi najučinkovitiji kanal oglašavanja brendova u sve četiri modne prijestonice, kako izvještava Launchmetrics.