DESILO SE U PONOĆ

Izašao najočekivaniji album godine: Kako je osmišljena marketinška strategija Tejlor Svift

Fanove je u napetosti držala pomno promišljenim tragovima koje im je ostavljala u svakom javljanju na društvenim mrežama

Tejlor Svift. Instagram

L. S. R.

21.10.2022

Izašao je, po mnogima, najiščekivaniji album godine, "Midnights" kantautoriceTejlor Svift (Taylor Swift, 32) .

Samo sat nakon izlaska albuma (tačno u ponoć po američkom vremenu) vodeći svjetski mediji poput "New York Timesa", "Washington Posta" ili "Guardiana" pišu o albumu koji nazivaju "njenim najmračnijim i najkriptičnijim albumom dosad".

Svift je o detaljno isplaniranom marketinškom strategijom od albuma napravila hit i mjesecima prije nego što je izašao.

Fanove je u napetosti držala pomno promišljenim tragovima koje im je ostavljala u svakom javljanju na društvenim mrežama, tjerala ih da promišljaju i smišljaju teorije (često i teorije zavjere) o albumu i pjesmama na njemu. Tako se posljednjih dana šuškalo da će Tejlor zapravo umjesto jednog albuma objaviti dva, da će se na njemu pojaviti Hari Stajls (Harry Styles) ili Sidni Loper (Cyndi Lauper), da će album zapravo sadržavati duplo više pjesama od najavljenog...


Tejlor je na albumu objavila 13 pjesama čije je naslove ranije objavila na TikToku. Za tri sata nakon izlaska albuma najavila je "posebno haotično iznenađenje" za koje fanovi sumnjaju da je najava turneje.

"Midnights jeTejlor najavila kao "priču o 13 besanih noći razasutih kroz moj čitav život".

Ona već godinama kroz svoj rad ističe broj 13 kao njen omiljeni broj, koji za nju ima posebno značenje. 

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.